کد خبر: 969644
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
اداره کل روابط عمومی بانک ملی به انتشار گزارش جوان مورخ ۲۵‌شهریورماه با عنوان «همدستی معاون یکی از شعب بانک ملی برای اختلاس ۸۶۰‌میلیارد تومانی» واکنش نشان داد.
سرویس حوادث جوان آنلاین : در متن جوابیه آمده‌است، عطف به مطلب مندرج در آن روزنامه مورخ ۲۴/۰۶/۱۳۹۸ با عنوان «همدستی معاون یکی از شعب بانک ملی برای اختلاس ۸۶۰‌میلیارد تومانی» توضیحات ذیل ایفاد می‌گردد که خواهشمند است دستور فرمایید جهت تنویر افکار عمومی مطلب مذکور در اسرع وقت درج گردد. همان طور که در متن گزارش آمده، واقعه مربوط به سال‌۱۳۹۴ است که در همان زمان با هوشیاری بانک ملی ایران به موضع رسیدگی و پرونده به مراجع قضایی ارجاع شده است. همچنین همه مبالغ مربوط به سوءاستفاده مالی به حساب بانک عودت داده شده‌است. بانک ملی ایران با پیاده‌سازی سامانه سیستماتیک حسابرسی و رصد آنلاین شعب هر گونه تخطی از قوانین و مقررات را رسیدگی کرده‌است و درباره حفظ منابع بانک به امور مشتریان و مردم اطمینان می‌دهد.

توضیح جوان: جهت اطلاع بانک ملی محترم، اولاً گزارش جوان در مورخ ۲۵ شهریور در صفحه حوادث درج شده است، نه یک روز قبل از آن. دیگر اینکه گزارش مربوط است به جلسه محاکمه عوامل اختلاس که یکی از متهمان اصلی آن که زمینه بروز عمل مجرمانه را فراهم کرده‌است، معاون یکی از شعب بانک ملی است که در اولین جلسه محاکمه آنگونه که در کیفرخواست پرونده آمده به دلیل اتهام‌های وارد شده به ۲۲‌سال زندان محکوم شده است. در حال حاضر هم جلسه دادگاه به علت عدم حضور عوامل دیگر پرونده تجدید شده و گزارش‌های بعدی از جلسه محاکمه پس از تشکیل آن منتشر خواهد شد. از بانک‌ملی هم توقع است که اقدام‌های پیشگیرانه آن به صورتی باشد که زمینه برای ارتکاب این اعمال مجرمانه فراهم نشود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار