کد خبر: 969643
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
مشاجره دو پیک موتوری به خاطر پرتاب کردن آب دهان به حادثه‌ای مرگبار منجر شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۵ شهریور قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۲۴‌قلهک از قتل مرد جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شدند.
تیم جنایی در محل حادثه حوالی میدان هدایت با جسد پسر ۲۴‌ساله‌ای به نام کامران روبه‌رو شدند که با اصابت چاقویی به قلبش به قتل رسیده بود. نخستین بررسی‌ها نشان داد لحظاتی قبل برادر مقتول با پسر جوانی درگیر می‌شود که مقتول به هواخواهی برادرش وارد درگیری می‌شود و به قتل می‌رسد.
برادر مقتول گفت: من پیک موتور کار می‌کنم و دقایقی قبل با پسر جوانی به نام حمید که او هم پیک موتوری کار می‌کند به خاطر اینکه به طرف صورتم آب‌دهان پرت کرد، درگیر شدم. او مرا کتک زد و من هم تلفنی موضوع را به برادرم که در آن نزدیکی نانوایی دارد خبر دادم. پس از این برادرم به کمک من آمد و با حمید درگیر شد که حمید او را با چاقو به قتل رساند.
سرهنگ محمد قدیمی، رئیس کلانتری ۱۲۴‌قلهک با اعلام این خبر گفت: پس از اعلام این حادثه مأموران کلانتری بلافاصله وارد عمل شدند و قاتل را دستگیر کردند و تحویل مقامات قضایی دادند.
صبح دیروز قاتل برای بازجویی به دادسرای جنایی منتقل شد. متهم پس از بازجویی برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار