کد خبر: 969589
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: برای ایجاد عدالت آموزشی آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای در سکونتگاه‌های غیر رسمی استان اردبیل توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمد پورقلی در بازدید از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای استان اردبیل اظهار داشت: برای حل مشکلات ساکنان سکونت‌گاه‌های غیر رسمی باید اشتغال‌زایی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهیم و پس از آموزش مهارت‌های لازم و توانمندسازی به سوی بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی آنان گام برداریم.

وی با بیان اینکه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای در سکونتگاه‌های غیر رسمی استان اردبیل توسعه می‌یابد افزود: در راستای ایجاد عدالت آموزشی و توسعه متوازن آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای در سکونتگاه‌های غیر رسمی سطح استان اردبیل به ویژه شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و پارس‌آباد توسعه می‌یابد.

پورقلی با اشاره به اینکه سطح کلاس‌ها آموزشی فنی و حرفه‌ای برگزار شده در سکونتگاه‌های غیررسمی استان اردبیل را خوب دانست و تصریح کرد: کلاس‌ها آموزشی فنی و حرفه‌ای در سکونتگاه‌های غیررسمی استان اردبیل در رشته‌های کارآفرینی، قالی‌بافی، برق ساختمان، مهارت‌های ساده زیستن‌، خیاطی و کامپیوتر با سطح خوبی پیش می‌رود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای در توسعه مناطق اهمیت ویژه‌ای دارد اظهار کرد: آموزش مهارت و فنی و حرفه‌ای می‌تواند در رشد اقتصادی و تولیدات ملی، گسترش آموزش‌های عدالت محور، افزاش بهره‌وری و تولید، کاهش هزینه‌های تولید، رفاه اجتماعی و امید به زندگی در بین  جوانان راهگشا باشد.

وی بهبود شاخص‌های زندگی در مناطق حاشیه‌ای را وابسته به توانمندسازی مهارتی ساکنان این مناطق عنوان و اظهار کرد: بهبود شاخص‌های زندگی در مناطق حاشیه‌ای را وابسته به توانمندسازی مهارتی ساکنان این مناطق است و همفکری، تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی یکی از عوامل مهم و اساسی در توانمندسازی اقشار مختلف جامعه برای حل مشکلات بیکاری در مناطق حاشیه‌ای و محروم است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر