کد خبر: 969586
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: با راه‌اندازی بزرگترین کارخانه داروسازی شمالغرب کشور در استان اردبیل زمینه برای اشتغال یک هزار نفر در این واحد تولیدی فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام‌جو در جلسه جذب تسهیلات مصوبات بانکی برای واخدهای تولیدی اردبیل اظهار داشت:‌ با راه‌اندازی بزرگترین کارخانه داروسازی شمالغرب کشور در استان اردبیل زمینه برای اشتغال یک هزار نفر در این واحد تولیدی فراهم می‌شود که در حال حاضر اقدامات در این زمینه در حال انجام بوده تا زمینه برای جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در رشته‌های مختلف فراهم شود.

وی از انتشار آگهی جذب نیرو در این واحد تولیدی در هفته‌های آینده در نشریات محلی خبر داد و گفت: سرمایه‌گذار این واحد تولیدی در این زمینه تعهد کرده و به زودی اقدامات برای بکارگیری این افراد آغاز می‌شود.

استاندار اردبیل در مورد ارائه تسهیلات بانکی به این واحد تولیدی بیان کرد: بانک ملی 250 میلیارد تومان تسهیلات به این واحد پرداخت می‌کند که انتظار می‌رود در راستای ارائه این تسهیلات اقدامات لازم انجام و زمینه برای رونق فعالیت این واحد فراهم شود.

بهنام‌جو با اشاره به احداث این واحد در 30 هزار متر فضای سوله تصریح کرد:‌ 18 هزار متر از این فضا تکمیل و آماده‌سازی شده و 12 هزار متر نیز در دست اجرا است و خط تولید آن نیز خریداری و تا چند ماه آینده به استان منتقل می‌شود.

وی از بهره‌برداری از این واحد تا پایان سال خبر داد و گفت:‌ براساس پیگیری های انجام شده و با در حال تکمیل بودن نصب خط تولید کارخانه آرتاویل تایر تسهیلات سرمایه در گردش به این واحد و نیز کارخانه کریستال و پالایشگاه ذرت پارس‌آباد نیز پرداخت می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر