کد خبر: 969576
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
گفت وگوی " جوان آنلاین" با پیشکسوت پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم در حالی توانست برابر صنعت نفت به پیروزی دست یابد که از دروان اوجش فاصله زیادی دارد و همین موضوع باعث نگرانی هواداران شده است. دیروز در چهار جوب مسابقات هفته سوم سرخ‌ها با تک گل کنعانی‌زادگان به ۳ امتیاز شیرین دست یافت تا با روحیه مضاف به دربی برود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: فریدون ممبینی پیشکسوت پرسپولیس در گفت وگو با " جوان  آنلاین " درباره بازی پرسپولیس و صنعت نفت گفت: بازی خوبی بود هر چند که معتقدم در نیمه دوم پرسپولیس بهتر بازی را مدیریت کرد. آنچه مشخص است این که بازیکنان پرسولیس هنوز به مرز هماهنگی با هم نرسیده اند و این در بسیاری از زمان بازی بسیار مشهود است.
پرسپولیس با کالدرون هم استقلال را شکست می‌دهد
وی افزود: درست است که هواداران هنوز بازی زیبایی از پرسپولیس در این فصل ندیده اند، اما باید یادما نباشد که در وهله اول برد مهم است ضمن اینکه باید به بازیکنان و کادر فنی وقت داد. قطعا هر چه بازی‌ها برگزار شود بازیکنان بیشتر و بیتر با هم هماهنگ‌تر خواهند شد. پرسپولیس با توجه به سه قهرمانی توقع هواداران را بالا برده، اما باید به کادر فنی جدید وقت داد تا این افتخار آفرینی‌ها ادامه پیدا کند.
پیشکسوت پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: به نظر من علیپور دیروز باید حداقل دو گل می‌زد، اما مشخص است که کمی با روز‌های اوجش فاصله دارد ضمن این که دیگر مهاجم برزیلی تیم هنوز کار خاصی انجام نداده و هماهنگ نیست. علیپور علیپور بازیکن باهوش و زیرکی است و اگر خوب تغذیه شود می‌تواند هر موقعیتی را به گل تبدیل کند. دیر یا زود علیپور پایش به گلزنی باز می‌شود.
بازیکن سابق پرسپولیس درباره بیراوند هم گفت: رادوشویچ دیروز دردروازه‌بان پرسپولیس خوب کار کرد، اما این دلیل نمی‌شود که باشگاه بخواهد در نیم فصل به راحتیبیرانوند را از دست بدهد. تیم‌های بزرگ بازیکنان بزرگ می‌خواهند و پرسپولیس هم از این موضوع استثنا نیست. بیرانوند دروازه‌بان بسیار خوبی است و بازیش برای تیم ملی و پرسپولیس ضروری است. نباید کاری انجام دهیم که سرمایه‌های خودمان را به راحتی از دست بدهیم.
پرسپولیس با کالدرون هم استقلال را شکست می‌دهد
ممبینی با اشاره به اینکه هواداران باید صبور باشند خاطر نشان کرد: در حال حاضر پرسپولیس با این بردی که کسب کرد توانست تا رده چهارم بالا بیاید. در کل تا ۶ بازی اول فصل را نمی‌شود ملاک برای قضاوت تیم قرارداد. پرسپولیس به آرامش خوبی رسیده است، اما هنوز نمی‌توان درباره عملکرد آن قضاوتی انجام داد و زود است. هفته بعد دربی هم بازی خودش را دارد و معتقدم سرخ هم سرخ‌ها با کالدرون هم می‌تواند با این سبک بر حریف دیرینه اش غلبه کند. پرسپولیس بازی هجومی اش را بازی به بازی در دستور خود قرار دارد و هربازی نسبت به بازی‌های بعد بازی‌های زیباتر و هوادارپسندتری را برگزار خواهد کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار