کد خبر: 969512
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۰
راکب موتورسیکلت که به خاطر چشم در چشم شدن مرتکب قتل مردی رهگذر شده‌بود، پس از مشاهده فیلم حادثه در دادگاه هم جرمش را انکار کرد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ۲۶ خرداد‌سال‌۹۷، مأموران پلیس از قتل مرد جوانی در یکی از خیابان‌های اسلامشهر باخبر و راهی محل شدند. شواهد نشان می‌داد بهمن ۱۹‌ساله در جریان درگیری با دو موتورسوار بر اثر ضربات چاقو کشته شده‌است. یکی از شاهدان حادثه که در محل حضور داشت به مأموران گفت: «بهمن از بچه‌های محل و در مرخصی سربازی بود. او سرکوچه ایستاده بود و با هم صحبت می‌کردیم که ناگهان با دو پسرموتورسوار چشم در چشم و سپس درگیر شد. در آن درگیری یکی از آن‌ها با چاقو چند ضربه به بهمن زد و سپس هر دو با هم گریختند.»

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات در این زمینه آغاز شد تا اینکه در روند تحقیقات، مأموران با رصد دوربین‌های مداربسته توانستند یکی از متهمان به نام جواد ۲۵‌ساله را شناسایی و دستگیر کنند.

جواد به پلیس‌آگاهی منتقل شد و در بازجویی‌ها گفت: «آن روز همراه دوستم به نام مصطفی مشروب خورده بودیم و در حال طبیعی نبودیم. سوار موتور شدیم تا درخیابان‌ها چرخی بزنیم که مقتول را دیدیم. او به خاطر چشم در چشم شدن با ما درگیر شد که در آن درگیری مصطفی با چاقو شش ضربه به مقتول زد که منجر به قتل شد.»

بعد از این توضیحات مصطفی نیز بازداشت شد، اما جرمش را انکار کرد و گفت: «جواد دروغ می‌گوید. آن روز برای خرید سیگار داخل مغازه رفتم. هنوز داخل مغازه بودم که جواد با مقتول درگیر شد و با چاقو به او ضربه زد.»

با انکار‌های متهم، اما بنا به شواهد و قرائن موجود، مصطفی تبرئه و جواد به اتهام قتل عمد روانه زندان شد. پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز روی میز هیئت قضایی به ریاست قاضی رحمانی قرار گرفت. ابتدای جلسه مادر مقتول گفت: «پسرم سرباز بود که برای مرخصی به دیدن ما آمده بود. او بی‌گناه کشته شد. برای او آرزو‌های زیادی داشتم، اما داغش جگرم را سوزاند. برای قاتل پسرم درخواست قصاص دارم.»

در ادامه متهم در جایگاه ایستاد و بار دیگر جرمش را انکار کرد. بعد از انکار متهم به دستور ریاست دادگاه فیلم صحنه جرم که توسط دوربین‌های مداربسته ضبط شده‌بود پخش شد، اما متهم بار دیگر جرمش را انکار کرد و گفت: فیلم خیلی واضح نیست و عامل قتل من نیستم. در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار