کد خبر: 969498
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۰
تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر ایران در سکوت عجیب خبری از سوی سایت‌های خبری به عنوان قهرمانی مسابقات آسیای میانه (کافا) دست یافت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: به گزارش جوان، دختران شایسته فوتبال ایران در آخرین دیدار از تورنمنت آسیای مرکزی، موسوم به کافا مقابل میزبان یعنی ازبکستان به میدان رفتند و موفق شدند در یک بازی پرگل حریف خود را با حساب ۳ بر ۲ مغلوب و به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

تیم دختران ایران در دیدار اول خود با نتیجه ۴ بر صفر تاجیکستان را شکست داد و برابر قرقیزستان با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شد تا با سه پیروزی، به قهرمانی تورنمنت کافا دست یابد.

بیتا ملاعلی اکبری، حسنا پرویزی، زینب شعبانی، کیمیا عباس زاده، مریم امیدی، آرمیتا محمدخوانی، غزل مرشدی، آریانا جوزانی، محدثه ذلفی، سوینج سلیمانی و فاطمه جعفر نوده بازیکنان ایران در این دیدار بودند.

اعضای تیم فوتبال دختران زیر ۱۵ سال کشورمان ساعت ۱۷:۴۰ روز چهار شنبه ۲۷ شهریور ماه از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران می‌شوند.

سکوت خبری خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری درباره این موفقیت درحالی است که در موضوعات حاشیه‌ای ورزش، همین رسانه‌ها جنجال زیادی به پا می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار