کد خبر: 969469
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
در ادامه مسابقات هفته سوم لیگ برتر امروز در تنها بازی باقی مانده پرسپولیس در آزادی میزبان صنعت نفت آبادان است. بازی که قطعا در نوع خودش حساس است چرا که نتیجه آن با توجه به بازی دربی هفته آینده می‌تواند تاثیر زیادی در روحیه و عملکرد بازی بازیکنان داشته باشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: شاگردان کالدرون با توجه به شکست هفته قبل برابر تراکتورسازی اکنون با ۳ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند و برد امروز می‌تواند آن‌ها را تا رده چهارم بالا بیاورد.
شنیده‌ها بیرون از اردوی پرسپولیس حاکی از آن است که کالدرون در بازی امروز دست به تغییراتی مهمی زده که در پی آن سید جلال حسینی کاپیتان تیم را روی نیمکت قرار داده است. گفته می‌شود کنعانی زادگان قرار است در قلب دفاع بازی کند و جای سیدجلال حسینی را در تیم بگیرد. وحید امیری هم گویا با توجه به آمادگی بالای سیامک نعمتی در تمرینات روی نیمکت قرار خواهد گرفت.
اما بزرگترین تغییر اجباری کالدرون استفاده از دروازه خارجی پرسپولیس است که قرار است با توجه به محرومیت بیرانوند درون چارچوب سرخ‌ها بایستد.
در آن سو نفت آبادان هم بدون باخت و ۴ امتیاز سه پله بالاتر از سرخپوشان قرار دارد و در صورت پیروزی در این بازی، حتی می‌تواند شانس صعود به رده دوم جدول را هم داشته باشد. باید دید آیا کالدرون می‌تواند این برد ارزشمند را قبل از دربی کسب کند؟
تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۴۵ امروز در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی قرار می‌گیرد.
اما دیروز در ادامه هفته سوم چهار دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد که در حساس‌ترین بازی استقلال برابر پارس جنوبی متوقف شد تا نوار ناکامی‌های این تیم همچنان ادامه داشته باشد. این نتیجه در حالی رغم خورد که استقلال یک بر صفر از حریف خود پیش افتاده بود و حتی یک گل هم توسط تبریزی به ثمر رساند، اما داور آن را مردود اعلام کرد تا در نهایت این بازیبا نتیجه یک بر یک به پایان رسید. دردیگربازی پدیده سومین برد ارزشمند خود را برابر صنعت نفت کسب کرد. شاگردان یحیی گل محمدی با پیروزی خارج از خانه تنها تیمی هستند که در هفته سوم ۹ امتیازی شدند. دو تیم تراکتور سازی و ذوب آهن امتیازات را تقسیم کردند. سایپا هم در بازی پر گل توانست ۴ بر ۳ نساجی را از پیش رو بردارد.



*دوشنبه ۲۵ شهریور ۹۸

پرسپولیس تهران – صنعت نفت آبادان - ساعت ۱۹:۴۵ – ورزشگاه آزادی تهران

داور: مهدی سیدعلی

کمک ها: سعید علی نژادیان – علی اکبر نوری

کمک داوران اضافی: علی صفایی – حمید حاج ملک

داور چهارم: حسن انتظاری

ناظر: حسن کامرانی فر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار