کد خبر: 969330
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
ولی الله سیف، رئیس سابق بانک مرکزی با پرونده مفتوح و حکم ممنوع الخروجی در حالی که باید برای اتهامات خود پاسخگو باشد، صرفاً به دلیل روابط سیاسی ناگهان تصمیم گیرنده یکی از فدراسیون‌های ورزشی می‌شود.
فریدون حسن
سرویس ورزش جوان آنلاین: دست از سر ورزش بر نمی‌دارند، حتی اگر پرونده‌های بزرگ و حل نشده فساد و اختلاس داشته باشند. ورزش گویا تبدیل به حیاط خلوتی برای بیشتر خوردن و بیشتر چاپیدن این آقایان شده است. خبر عجیب بود، البته نه برای ما که به حضور فعالان سیاسی در ورزش عادت کرد‌ه‌ایم. آدم‌هایی که حتی یک عکس با شورت ورزشی هم ندارند، اما ناگهان سر از پست‌های مدیریتی ورزش در می‌آورند و می‌شوند تصمیم گیرنده ورزش کشور.
 
ولی الله سیف، رئیس سابق بانک مرکزی با پرونده مفتوح و حکم ممنوع الخروجی در حالی که باید برای اتهامات خود پاسخگو باشد، صرفاً به دلیل روابط سیاسی ناگهان تصمیم گیرنده یکی از فدراسیون‌های ورزشی می‌شود. خبری که دیروز روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفت و البته خیلی زود هم تأیید شد تا بیشتر تأسف بخوریم به حال ورزشی که توسط سیاستمداران اداره می‌شود و نباید هم جز شکست چیزی برای آن متصور بود.
 
نکته جالب اینکه در حکم سلطانی‌فر برای سیف آمده است که او از پیشکسوتان این رشته بوده و حالا چند میل و کباده زده جای سوال است که حتما آقایانی که این انتخاب را کرده‌اند برای این پرسش هم پاسخ خواهند داشت. درست مثل ادعا‌هایی که در خصوص بقیه سیاسیون حاضر در ورزش وجود دارد.
 
دکتر حسابداری دیروز حالا منصبی ورزشی گرفته است. منصبی که بدون تردید با رابطه بازی به دست آمده، ارتباطی که بدون هیچ شکی نقش مهم و تأثیر گذاری در انتخاب غیر عقلانی این متهم در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای داشته است. انتخابی که یک دهن کجی روشن به منتقدان دولت و علاقه‌مندان و دلسوزان ورزش کشور است.
 
ولی الله سیف که پرونده مفتوح در دادگاه برای مسائل ارزی بانک مرکزی دارد، چگونه توانسته در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مسئولیت بگیرد و چه ارتباطی بین او و مهر علیزاده در این انتصاب وجود دارد؟ آیا گرفتن مسئولیت او در فدراسیون ورزشی پیامی سیاسی به منتقدان دولت دارد؟ این‌ها سوالاتی است که همه منتظر شنیدن پاسخ آن‌ها هستند، هرچند که بعید است کسی پاسخی برای آن‌ها داشته باشد.
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
2
مسئولیت انتخاب این افراد شریف! نه تنها با وزیر و وزرا ! بلکه مردمی است که به آنها رای داده و شریک جرم هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
آخ گفتی
از ماست که
احمد پالشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
2
چه تصمیم احمقانه جای خیلی تاسف ...........
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
1
همینکه خبر رسانه ای شد خوبه و اگر در خبر 20:30 هم پخش شود برد رسانه ای ان بیشتر خواهد بود
ابوالفضل حکیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
2
بطور کلی سخن میگویم و شخص بخصوصی در نظر ندارم. تهمت کار ناشایسته و غیر انسانی غیر اسلامی است. اما در هر کشوری بخصوص کشور اسلامی اگر مسئولان یا حتی یک مسئول "دزد- رانت خوار- دروغگو- رشوه گیر- رشوه دهنده-فاسد اخلاقی-فاسد اقتصادی و اشرافگرا و سوء استفاده از شغل کند یا کنند" آنان ضمن ضربه زدن به کشور و بیت المال به اسلام و دین و معنویات ضربات بدتری میزنند و هر کس که بداند و کاری برای جلوگیری این فاسدان نکند او هم شریک دزد و فاسد و ضد اسلام میباشد. سوء استفاده از کلمه "تهمت" به آنچه عیان است نوعی کمک به فساد میباشد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
2
جناب سیف را اینطور نگاه نکنید که زورش به زورخانه رسید! ایشان خیلی قوی تر از این حرفهاست همانطور که ۱۸میلیارد دلار را با زور زیادش به باد داد و قضیه (برد- برد) را به اثبات رساند!
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
2
بسیار متاسفم
,,,
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
1
گویند در قدیم ها جایی نذری میدادند شخصی جندین طعام گرفت و در گوشه ای مشغول تناول شد و آنقدر خورد که به مرز انفحار رسید مردم بگمان آنکه مسموم شده با باقیمانده غذایش او را به طبیب رسانیدند طب دست به عمل جراحی گشت و سخص مذکور با دیدن صحنه در حالت نیمه بیهوشی از طبیب خواست که بقیه طعام را هم در شکمش بریزد و بعد بدوزد
حال این جماعت هنوز 2 سال فرصت دارند سفره ای پهن است باید خورد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار