کد خبر: 969329
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
همزمان با سراسر کشور:
معاون امور مشترکین شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور و با هدف الکترونیکی کردن ارائه خدمات به مشترکین از اول مهرماه قبوض کاغذی برق از چرخه حذف و جای آن را پیامک‌ها و اطلاع‌رسانی‌های نوین خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، معاون امور مشترکین شرکت توزیع برق استان اردبیل در جلسه هماهنگی مدیران شرکت‌های برق شهرستان‌ها در اردبیل اظهار کرد: بیش از 500 هزار مشترک برق در استان اردبیل از اول مهرماه و از طریق پیامک قبوض خود را دریافت خواهند کرد تا مشکلاتی که از بابت تامین کاغذ وجود دارد رفع شود.

رئوف حسن‌پور خاطرنشان کرد: تعدادی از مشترکین در هفته‌های گذشته با ارسال کد هشت رقمی شماره اشتراک خود به سامانه 10000451121 موفق شدند تا قبوض خود را به صورت پیامکی دریافت کنند.

وی خطاب به اجاره‌نشینان نیز گفت: این افراد نیز می‌توانند با شماره ثابت خود کد هشت رقمی را ارسال تا این پیامک‌ها به شماره تلفن آنها ارسال شود تا به صورت ماهانه بتوانند قبض خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

معاون امور مشترکین شرکت توزیع برق استان اردبیل ادامه داد: با توجه به اجرای این طرح به صورت سراسری ما نیز از اول پائیز سعی داریم تا گام به گام این برنامه را اجرایی کنیم و از این به بعد به هیچ عنوان قبوض کاغذی صادر نمی‌شود و همه مشترکان می‌توانند از طریق پیامک در جریان آخرین وضعیت میزان مصرف برق و مبلغ پرداختی خود قرار گیرند.

حسن‌پور افزود: قرار شده برای دستگاه‌های دولتی نیز به همان مشخصاتی که دریافت می‌شود، پیامک ارسال شده تا از طریق معاونت‌های مالی و برنامه‌ریزی زمینه برای پرداخت قبوض ادارات فراهم آید.

وی این اقدام خوب را حرکتی موثر در کاهش مصرف کاغذ و توسعه برنامه‌های الکترونیکی شرکت برق در ارائه خدمات به مشترکین اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 95 درصد خدمات شرکت توزیع برق استان به صورت الکترونیکی به مشترکین ارائه می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر