کد خبر: 969247
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۷
فرمانده انتظامی پایتخت از کشف دو محموله بزرگ قاچاق لوازم خانگی به ارزش ۲۸۰ میلیارد تومان خبر داد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی در این‌باره توضیح داد: همکارانم در ۱۰ روز اخیر توانسته‌اند دو محموله بزرگ قاچاق کالا را که در دو نقطه مرکزی و جنوب تهران تخلیه شده بود، کشف کنند. وی در ادامه گفت: یکی از محموله‌ها شامل ۷۰ دستگاه کامیون حامل انواع و اقسام لوازم خانگی خارجی ساخت چین، کره، آلمان و ایتالیا بود که در این عملیات بالغ بر ۷۰ نفر دستگیر و بیش از ۲۰ هزار عدد انواع و اقسام لوازم خانگی خارجی به ارزش ۲۵۰ میلیارد تومان کشف شد.
سردار رحیمی به کشف محموله دوم در جنوب تهران و در منطقه شورآباد اشاره و بیان کرد: این محموله شامل ۲۵ کامیون شامل انواع و اقسام لوازم خانگی است که با تعرفه دولتی وارد کشور شده و با سود بالای ۴۰ درصد فروخته می‌شد که در این رابطه پنج نفر دستگیر شدند. ارزش ریالی این محموله بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: قاچاقچیان این دو محموله با شگرد‌هایی نظیر حواله‌های جعلی، کم‌اظهاری، اظهار کالا به دروغ و استفاده مجدد از اسناد گمرکی در پوشش کالای شرکتی کالای‌شان وارد می‌کردند که توسط پلیس کشف شد. رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد: تمام اطلاعات کالا‌هایی که از گمرک ترخیص می‌شود، در اختیار ما قرار می‌گیرد، اما اطلاعات محموله‌های کشف شده در اختیار پلیس نبود و این گمان را تقویت کرد که اموال قاچاق است و پس از بررسی پرونده این مورد محرز شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص رصد بازار ارز نیز گفت: بازار ارز به طور کامل در کنترل پلیس است و پلیس در تمام نقاطی که دلالان اقدام به دلالی می‌کنند مانند سبزه‌میدان، فردوسی و تمام پاساژ‌ها، رصد اطلاعاتی و حضور نامحسوس دارد. البته باید گفت که تذکرات لازم اعلام و تعهدات اخذ شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار