کد خبر: 969185
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
ابرو‌ها یکی از مهمترین اعضای صورت هستند که به زیبایی ظاهر ما بسیار کمک می‌کند. از ابعاد مختلف، ابرو‌ها برای ظاهر مهمتر از موی سر هستند، زیرا ابرو‌ها در یک موقعیت مرکزی روی صورت قرار دارند و برای قاب کردن مهمترین عنصر چهره، یعنی چشم‌ها به کار می‌روند. بهترین کلینیک کاشت ابرو خانه سفید، به رهبری دکتر اصلانی؛ پیوند‌های ابرو را برای مردان و زنانی ارائه می‌دهد که به دلایل مختلف این عنصر زیبایی چهره آن‌ها از بین رفته است.

دلایل ریزش موی ابرو

بر خلاف از دست دادن مو‌های سر، از دست دادن ابرو‌ها به عنوان یک فرآیند طبیعی اتفاق نمی‌افتد و بین مردم عادی نیست. به همین دلیل از نظر آرایشی یا اجتماعی قابل قبول نیست. از بین رفتن ابرو‌ها ممکن است به علت دلایل مختلفی از جمله تیروئید و سایر بیماری‌های سیستمی، ریزش موی منقطه ای، سوختگی صورت، خالکوبی، عفونت ها، مراقبت بیش از حد، ناتوانی مادرزادی در رشد ابرو و تمایل ژنتیکی ابرو برای نازک شدن یا ناپدید شدن در گذر زمان باشد.

برای انجام این کار، ابتدا باید علت ریزش موی ابرو بررسی شود و در صورت امکان تحت درمان قرار گیرد. زیرا در صورت عدم کنترل علل ریزش ابرو، حتی با کاشت ابرو هم احتمال ریزش مجدد مو‌های کاشته شده وجود دارد، بنابراین پس از درمان ریزش ابرو میتوانیم اقدام به کاشت نماییم.

گاهی فرد دارای ابروی طبیعی است، ولی از مدل آن راضی نیست و فرضاً می‌خواهد آنرا بالاتر بیاورد و یا قوس آنرا بیشتر کند، و یا گاهی هم ابرو‌ها باریک و نازک هستند و فرد مایل است آن‌ها را پهن‌تر کند در این گونه موارد به دلیل محدودیت‌های تکنیکی در کاشت توصیه می‌شود بیمار از انجام آن منصرف شود.

مناسب‌ترین افراد برای انجام کاشت ابرو افرادی هستند که یا کاملاً ابرو ندارند و یا اینکه قسمتی از ابرو را از دست داده اند و مایل اند در همان محل قبلی ابروها، کاشت انجام شود، و یا خانم‌هایی که تاتو ابرو انجام داده اند و مایلند که در روی محل تاتو شده که بدون مو است، مو کاشته شود.

همچنین این روش برای بالا بردن دنباله ابرو‌ها نیز انجام می‌شود و بهتر از جراحی و کشیدن پوست بالای ابرو‌ها است، زیرا اسکار و یا جای زخمی باقی نمی‌ماند.

کاشت ابرو یک روش شبیه به سایر روش‌های پیوند مو است که بر روی پوست سر انجام می‌شود. مو‌های کاشته شده در این نوع پیوند مانند کاشت مو، دائمی می‌باشند. با این حال، چون ابرو‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند، پیوند‌های ابرو از چند نظر با پیوند مو در پوست سر متفاوت می‌باشند.

کاشت ابرو حرفه‌ای

پیوند ابرو یکی از سخت‌ترین کار‌ها از نظر زیبایی شناسی است. با این حال، زمانی که پیوند توسط یک متخصص ماهر انجام شود نتایج آن بسیار عالی خواهد بود. کاشت ابرو می‌تواند با استفاده از تکنیک FIT یا FUT (برداشت نواری) انجام شود. مهمترین بخش کاشت ابرو ایجاد دقیق و ماهرانه محل‌های کاشت ابرو می‌باشد. این منطقه‌های کاشت باید متناسب با زاویه و جهت رشد طبیعی ابرو‌ها باشد.

هدف مهم پیوند ابرو شکل زیبایی شناختی آن‌ها است. ابرو‌ها باید متناسب با چشم و زاویه سایر اعضای صورت متقاضی کاشت شوند. کاشت ابرو باید به نحوی انجام شود که فهمیدن این که ابرو‌های شما خیلی نازک بوده یا عملا وجود نداشته اند، بسیار سخت باشد.
 
ریزش موی ابرو و درمان آن
هنگامی که ابرو‌های شما نازک هستند و یا از بین رفته اند، ظاهر چهره شما و حالت‌هایی که با صورت بیان می‌کنید، به علت فقدان یک ویژگی ضروری صورت می‌تواند بر عزت نفس شما تاثیر گذارد و اعتماد به نفس شما را کاهش دهد.

با توجه به پیشرفت روش‌های پیوند مو طی ۱۰ سال گذشته، پیوند طبیعی ابرو در حال حاضر امکان پذیر است و هنگامی که به درستی انجام شود، می‌تواند نتایج زیبایی ارائه دهد. این که آیا ریزش موی دائمی در ناحیه ابرو را تجربه کرده اید یا به علت مسایل پیچیده و یا ژنتیکی در حال تجربه نازک شدن ابرو هستید، پیوند ابرو می‌تواند ابرو‌های شما را با زیبایی بهتری برگرداند.

چرا کاشت ابرو؟

روش‌های دیگری هم وجود دارد که ابرو‌ها پرتر ظاهر شوند، مثلا با استفاده از خالکوبی (تتو) یا آرایش روزانه، اما اشکالاتی دارند. یکی از آن اشکالات این است که آن‌ها راه حل طبیعی برای مشکل شما نیستند. از آنجا که یک پیوند ابرو، مو را مستقیم از سرتان می‌گیرد، مو‌ها واقعی و دائمی هستند، در نتیجه می‌توانند برای رسیدن به نزدیک‌ترین نتایج مطلوب بیمار کمک کنند.

یکی دیگر از مزایای این روش این است که تقریبا بدون درد است و بهبودی فقط حدود ۵ تا ۷ روز طول می‌کشد. این که آیا فقط بخش‌هایی از ابرو بازسازی می‌شوند و یا تمام ابرو بازسازی می‌شود، مهم نیست. میزان رشد دوباره مو‌های پیوند شده بسیار بالا است. با این حال، برخی از بیماران برای رسیدن به نتیجه نهایی مورد نظر خود، روش دومی را انتخاب می‌کنند.

آیا شما نامزد پیوند ابرو هستید؟

به طور کلی، اکثر افرادی که دچار ریزش ابرو یا از بین رفتن آن‌ها شده اند کاندیدای پیوند ابرو هستند. برای به حداقل رساندن عوارض کاشت ابرو، باید در وضعیت پزشکی نسبتا خوبی باشید. افرادی که مو‌های ابرو خود را در نتیجه ژنتیک، اصلاح زیاد و یا تروما از دست داده اند، معمولا بهترین نامزد هستند.

افرادی که از دست دادن ابرو را در نتیجه بیماری مانند طاسی منطقه ای، طاسی فیبری پیشانی و یا سایر بیماری‌هایی از دست داده اند که منجر به ریزش مو می‌شوند، ممکن است به علت خطر رشد دوباره مو‌های نامناسب نامزد مناسب باشند یا به دلایلی نباشند.

اینکه شما کاندید مناسب کاشت ابرو هستید یا خیر توسط پزشک مشاور تعیین می‌شود، که ممکن است نمونه برداری از منطقه را توصیه کند یا از یک متخصص پوست و مو کمک بخواهد. انتظارات واقع گرایانه بسیار مهم هستند، زیرا هدف بهبود قابل توجه ظاهر ابرو و ایجاد بهترین نتیجه ممکن است، اما زیبایی خدادادی ایجاد کردن نامعقول و غیر منطقی به نظر می‌رسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار