کد خبر: 969170
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آغاز اجرای عملیات درزگیری 45 هزار مترمربع از آسفالت خیابان‌های اصلی سطح شهر خبر داد.

بهزاد ریحانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: انجام عملیات درزگیری آسفالت در راستای پیشگیری از تخریب آسفالت اصلی و لایه‌های بستر معابر و خیابان‌ها بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: افزایش کیفی معابر سطح شهر و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه و شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری است.

 وی افزود: با توجه به خرابی و مستهلک بودن آسفالت برخی از معابر سطح شهر، عملیات درزگیری در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی از آغاز اجرای عملیات درزگیری 45 هزار مترمربع آسفالت خیابان‌های اصلی سطح شهر خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از گسترش خرابی‌ها، پر کردن درزها، ترک‌ها، حفره ها و فضاهای خالی سطحی، جلوگیری از نفوذ آب‌های سطحی از محل‌های ترک به لایه‌های زیرین و تخریب آسفالت، افزایش دوام و طول عمر آسفالت و کاهش هزینه‌ها عملیات درزگیری آسفالت معابر در حال انجام  است.

ریحانی‌فرد خاطرنشان کرد: تراش ترک‌های طولی و عرضی آسفالت با دستگاه کاتر و پاکسازی ترک‌ها و همچنین پرکردن محل ترک‌ها با قیر از مراحل درزگیری آسفالت است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج تصریح کرد: تغییرات آب و هوایی در فصل زمستان، نفوذ آب به لایه‌های زیرین آسفالت و ایجاد شکاف و ترک از مهم‌ترین عواملی است که به سطح آسفالت آسیب می‌رساند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر