کد خبر: 969102
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
همانطور که میدانید شرکت‌های موفق در هر صنف و فعالیتی چند خصوصیت مشترک دارند، کیفیت محصولات و خدمات، نوآوری، پشتیبانی و خدمات پس از فروش و اعتماد سازی مشتری که باعث ایجاد یک پارامتر تعیین کننده به نام "وفاداری مشتری" می‌شود. تصور کنید هر بار که به عنوان یک مشتری با کال سنتر (مرکز تماس) یک شرکت خاص تماس میگیرید کسی پاسخگو نباشد و یا مرتبا خط ارتباطی اشغال باشد و زمان‌هایی که موفق به ارتباط با اپراتور پشتیبانی و فروش می‌شوید کیفیت صدا پایین باشد و یا اپراتور برخورد بدی داشته باشد و یا صدای همهمه داخل سالن پاسخگویی تمرکز شما را به هم زند. آیا اعتماد به این شرکت ممکن است؟ آیا میتوانید باور کنید این شرکت بهترین خدمات و محصولات را به شما ارائه می‌دهد و اگر در آینده نیاز به خدمات پشتیبانی داشتید میتوانید روی نظم و تعهد شرکت حساب کنید؟
 
افزایش بهره‌وری سازمان با ارتقای کیفیت کال سنتر

حالا شرکتی را تصور کنید که پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و هرزمان که تماس بگیرید در دسترس است. اپراتور‌ها خوش برخورد و با حوصله برخورد می‌کنند. از پشت تلفن فقط صدای اپراتور با کیفیت بالا به گوش می‌رسد. قطعا اعتماد به این شرکت کار چندان سختی نیست. نکته جالب این است که یک فروش موفق فقط محصول تلاش تیم فروش نیست بلکه نظم و تعهدی که از طریق تماس تلفنی به مشتری القا میشود تا حدود زیادی به تصمیم گیری مشتری جهت میدهد.

سیستم مرکز تماس ویپ چگونه میتواند موثر باشد؟

در دسترس بودن:

مرکز تماس ویپ این امکان را به شما میدهد که اگر یک اپراتور مشغول بود تماس را به اپراتور بعدی منتقل کند و اگر بعد از مدتی تماس بی پاسخ ماند آن را به یک شماره موبایل با صندوق صوتی منتقل کند.

مکالمات موثر:

کال سنتر ویپ دارای قابلیت ضبط مکالمات و همچنین نظرسنجی است همچنین میتوانید تنظیمات را طوری انجام دهید که پس از ثبت ۳ امتیاز منفی به اپراتور، در زمان معین سیستم به شما اطلاع دهد تا با بررسی مکالمات به مشکل مشتری پی ببرید.

تماس با کیفیت:

مرکز تماس ویپ با ایجاد بستر مناسب و ظرفیت بالا تجربه مکالمه با کیفیت HD و پایداری را به مشتری شما خواهد داد.

تاثیر کیفیت مرکز تماس در میزان فروش

امروزه بازاریابی در جهتی پیش می‌رود که داشتن یک سامانه جامع و هدفمند برای افزایش فروش یک مجموعه، می‌تواند بسیار موثر واقع شود. مرکز تماس می‌تواند کمک شایانی در این زمینه به کسب و کار‌ها نماید.

نظارت دقیق بر شاخص‌های عملکرد کیفی، شناسایی سریع و منظم نیاز‌های مشتریان و ارائه پاسخ مناسب از طریق منشی گویا تلفنی یا IVR، امکان آموزش سازماندهی شده به اپراتور‌ها در کمترین زمان به دلیل امکان استفاده آسان از مرکز تماس، ایجاد هماهنگی، یکپارچگی بیشتر و تعامل بهتر با مشتریان به دلیل بهره‌مندی از یک نمای مشترک و یکنواخت از اطلاعات مشتری، می‌تواند بخشی از تاثیر به سزای یک مرکز تماس خوب برای افزایش فروش باشد.

چرا باید از مرکز تماس ایرانی استفاده کنم؟

با توجه به اینکه در سالیان گذشته دانش این حوزه در کشور بسیار پیشرفت داشته است نرم‌افزار‌هایی طراحی شده‌اند که قابل رقابت با نمونه‌های خارجی هستند و مهمتر اینکه پشتیبانی این نرم‌افزار‌ها و سرویس‌ها در داخل کشور انجام می‌شود که باعث می‌شود در زمان و هزینه صرفه‌جویی بسیار زیادی شود.

چرا مرکز تماس نسیم تلکام را انتخاب کنیم؟
 
افزایش بهره‌وری سازمان با ارتقای کیفیت کال سنتر

مرکز تماس یا کال سنتر به عنوان اولین محصول نسیم تلکام هم اکنون پاسخگوی چند ده مرکز اتفاقاتی (اتفاقات برق، آب، گاز و …)، سازمان‌ها و همچنین شرکت‌های خصوصی است و با شناخت کامل نیاز‌های کال سنتری راهکاری کامل و جامع ارائه کرده است.

مجموعه‌های زیادی از جمله بانک صادرات، تامین اجتماعی، کارخانجات ایران خودرو، الکترواستیل و ...، مراکز اتفاقات برق و آب اکثر مناطق کشور، بیمارستان‌های بزرگی از جمله بیمارستان رضوی و بیمارستان امام رضا (ع)، جهاد دانشگاهی، دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و ... و همچنین کسب و کار‌های آنلاین بزرگی، چون اقامت ۲۴، شرکت رهبال و ... هم اکنون از نرم افزار ایرانی نسیم تلکام استفاده می‌کنند.

مجموعه دانش بنیان نسیم تلکام می‌تواند مشاوره و مجری کال سنتر مجموعه شما باشد. منتظر تماس شما هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت نسیم تلکام مراجعه فرمایید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار