کد خبر: 968991
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
مدیر پروژه گردشگری و تفریحی آدرلند جبدرق:
مدیر پروژه گردشگری و تفریحی آدرلند جبدرق گفت: پروژه گردشگری و تفریحی آدرلند به مساحت ۱۵ هکتار در روستای جبدرق مشگین شهر به عنوان اولین مرکز بازی‌های کابلی و هیجانی کشور احداث می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، جابر خاکپور مدیر پروژه گردشگری و تفریحی آدرلند جبدرق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه گردشگری و تفریحی در مشگین شهر با سرمایه گذاری بخش خصوصی وابسته به شرکت سامان ایستا سبلان به عنوان اولین مرکز بازی‌های کابلی و هیجانی کشور در روستای جبدرق از توابع بخش مرکزی مشگین شهر در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار احداث می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه مجهز به دوچرخه هوایی، ایستگاه فضایی، تاکسی هوایی، قطار هوایی، زیپ لاین و چندین طرح هیجانی خواهد شد که در نوع خود بی نظیر است.

مدیر پروژه گردشگری و تفریحی آدرلند  گفت: این پروژه اخذ مجوز و تغییر کاربری خود را انجام داده است بطوریکه در صدد دریافت پروانه ساختمانی آن هستیم تا این پروژه بعد از اخذ مجوزهای قانونی به سرعت مراحل ساخت خود را طی کند.

خاکپور در ادامه با اشاره به مزیت های این طرح خاطرنشان کرد:  یکی از ویژگی‌های  منحصربفرد این پروژه خارج کردن گردشگری شهرستان از محور جنوبی و اتصال آن به محور شمالی و رودخانه پرآب قره سو می باشد که موجب روان سازی ترافیک و افزایش محورهای گردشگری شهرستان مشگین شهر خواهد شد و امکان جذب گردشگر درچهار فصل را به همراه خواهد داشت بطوریکه این ویژگی مربوط به آب و هوای معتدل زمستانی اطراف قره سو است و می تواند به نبوبه خود یک امتیاز برای این شهرستان باشد و رویای طرح زمستان بیداردر استان کمک کند.

خاکپور افزود: پیش بینی می کنیم با همت سرمایه گذاران  و کارکنان فاز اول این پروژه تا آخر سال جاری به بهره برداری برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر