کد خبر: 968966
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان
مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 5 هزار و 144 پرونده مربوط به تخلفات صنفی، قاچاق در این دستگاه نظارتی تشکیل شده است.

سیدنجیم حسینی در گفت وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 5 هزار و 144 پرونده مربوط به تخلفات صنفی، قاچاق و غیره در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان، 4 هزار و 923 پرونده نیز در مدت زمان یاد شده مختومه شده است.

حسینی با اشاره به وجود 128 پرونده موجود در این دستگاه، گفت: 349 پرونده در مجموع باقیمانده که باید بررسی شود.

وی از تحقق 97 درصدی عملکرد در تعزیرات حکومتی استان کردستان خبر داد و عنوان کرد: در مجموع 397 میلیارد و 151 میلیون 415 هزار ریال جزای نقدی برای محکومین در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان، تا این لحظه 80 میلیارد و 151 میلیون و 415 هزار ریال از این میزان جزای نقدی وصول شده است.

حسینی در ادامه با بیان اینکه واحد گشت‌های سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان  با برگزاری و همکاری با سایر دستگاه‌های ذیربط در سال گذشته ۱۶۷ گشت مشترک بین سازمانی برگزار کرده است، عنوان کرد: این مهم در سالجاری نیز با شدت بیشتری در حال انجام است.

مردم کردستان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه شکایتی مبنی بر تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کالای تقلبی و احتکار، شکایات خود را یا در سامانه سیستمی ۱۳۵ ثبت و یا از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۳۵ ادراهکل تعزیرات حکومتی کردستان را از وقوع تخلفات برای برخورد قانونی مطلع کنند.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر