کد خبر: 968923
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
وزیر خارجه آلمان در اظهاراتی خواستار اجرای تمامی تعهدات موجود در برجام از سوی ایران شد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: به نقل از دویچه وله، «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان در گفتگو با روزنامه فونکه، گفت: ما نباید راهکار حل و فصل مسالمت آمیز را از دست دهیم.

ماس افزود: اگر ایران دیگر نخواهد تعهدات خود طبق توافق وین را رعایت کند، این اقدام سیگنال‌های اشتباه را ارسال می‌کند. آلمان خواستار بازگشت تهران به رعایت کامل توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ است.

وزیر خارجه آلمان همچنین با اظهاراتی خوشبینانه گفت: هنوز می‌توان یک راه حل پیدا کرد، اما ما اروپایی‌ها نمی‌توانیم به تنهایی این کار را انجام دهیم.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
0
3
اروپایی ها ناتوان بروند مدیریت یاد بگیرند وبعد درخواست نمایند. ولیما می توانیم ودیگر بر پای کاسه برجام نمی ایستیم. که این جام زهر خوردنی نیست. وبرای شما اروپائیان هم ضرر دارد.
یزدی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
برجام نتیجه تفکر تسلیم و التماس است
و زیاده خواهی دشمنان نتیجه عقب نشینی های نامعقول دیپلماسی ضیف ماست.
ع ز.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
0
0
اقای روحانی میگوید تعهد در مقابل تعهد این حرف اشتباه است زیرا ما در ابتدا همه تعهدات را یکجا دادیم و بقول اقای ظریف انها یکدرصد هم بعهدشان وفا نکردند تعهد در مقابل تعهد انجا درست بود که در مقابل یک گام انها ما هم یک گام بر میداشتیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
0
0
قصه قصه ای مشخص است، و آن اینکه دنیای استکبار از توانایی علمی دانشمندان و از انگیزه قدرتمندانه مسؤلان کشور و از اقتدار ملی ایرانیان،ناراحت شده و با هروسیله ای قصد راکد کردن ملت و دولت و این مملکت را داشته و دارند.. ما هم باید در مقابلشان ایستادگی کنیم و راه خود را پیش ببریم..حالا باید با همبستگی و هماهنگی و صداقت تمام،اگر چندسال پیش کسی میگفت با مذاکره و تقسیم مطالبات ما به مطالبات ضروری ولازم فعلی و مطالبات آینده و حواله دادن مطالبات غیرضرور به آینده و در عوض معامله برای گرفتن مطالبات عمومی ملت و رفع محاصره های ظالمانه که البته برای خیلیها راه خوبی جلوه میکرد، (که بعدا معلوم شد این راهش نیست)..ولی الان که معلوم شده که دشمن مستکبر این حرفا را نمیفهمد و فقط تعطیلی هر فعالیتی که نشان دهنده پیشرفت و تقویت مملکت باشد را بر نمیتابد و هیچگونه حدو مرزی برای طمعکاری خودش نمیشناسد و حتی با مسدود کردن پیشرفتها باز هم کوتاه نمی آید و به چیزی کمتر از تسلیم محض راضی نمیشود. ما باید به اقتدار خود فکر کنیم و دیگر فهمیده باشیم در مذاکره و جلب رضایت مستکبران عالم،هیچ اقتداری نیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار