کد خبر: 968854
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
مدیر دفتر تخصصی سینما:
فیلم‌سازان برای خلق هر اثری، احتیاج به پشتوانه‌ علمی و فرهنگی دارند که تنها با مطالعه و تحقیق در این زمینه به دست می‌آید. البته نباید هم توقع داشت که کتاب‌های سینمایی فقط مورد استفاده‌ سینماگران قرار گیرد. لذا اغلب مخاطبان کتاب‌های سینمایی را دانشجویان سینما و علاقه‌مندان به این رشته تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،مدیر دفتر تخصصی سینما در این رابطه اظهار کرد: بعد از تشکیل دفاتر تخصصی قرار شد در راستای مرجعیت علمی و عملی این دفاتر برنامه هایی اتفاق بیفتد که در همین زمینه دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به خاطر تقاضای زیاد به راه اندازی کتابخانه تخصصی در زمینه سینما اقدام کرد.

وی ادامه داد: این کتابخانه در حال حاضر با  800 جلد کتاب در دفتر تخصصی سینما قرار دارد که ساعات کار این کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 14 و پنجشنبه ها از 8 تا 12 است.

مدیر دفتر تخصصی سینما با بیان اینکه این کتابخانه کمبودها را در زمینه گرانی کتاب و نبود کتاب های سینمایی جبران می‌کند، افزود: با توجه به گران شدن کتاب و پایین آمدن قدرت خرید هنرجوها، علاقه مندان سینما و هنرمندان این کتابخانه راه اندازی شد که در آن کتاب های مرجع و کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد حوزه سینما وجود دارد.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دفتر تخصصی سینما می توانند با شماره 32239937 تماس گرفته و یا به محل دفتر تخصصی سینما واقع در خیابان استانداری ، جنب موزه هنرهای معاصر مراجعه کنند

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار