کد خبر: 968841
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۴
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد که حدود ۴۰ درصد از ظرفیت فرودگاهی کشور خالی است که می‌توان آن را با استفاده از تقویت و توسعه هوانوردی عمومی، به عنوان یکی از حلقه‌های مفقوده جبران کرد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: سیاوش امیر مکری در گفتگو با «ایسنا» اظهار کرد: حدود ۴۰ درصد از ظرفیت فرودگاهی کشور خالی بوده و این ظرفیت خالی ناظر به کلیت شبکه پروازی است و به صورت میانگین در نظر گرفته شده‌است (این در حالی است که در بعضی از فرودگاه‌های اصلی کشور با کمبود ظرفیت مواجه هستیم).

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مشتریان این زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های بلا‌استفاده فرودگاهی کشور، بهره‌برداران توسعه هوانوردی عمومی خواهند بود که شامل: بیزینس جت‌ها، ایرتاکسی‌ها، هواپیما‌های شخصی، پرواز‌های آموزشی، پرواز‌های خاص نظیر ایرآمبولانس‌ها و ... است. مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای در این زمینه دارید یا خیر، ادامه داد: در این راستا توافقی سه‌جانبه بین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری و سازمان هواپیمایی کشوری با راهبری معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی منعقد شده که در حال پیگیری مصوبات آن هستیم تا بتوانیم از همه پتانسیل‌های هوانوردی عمومی برای پر کردن این ظرفیت خالی استفاده کنیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
0
0
اربعین نزدیک است مثل هرسال با افزایش قیمت بلطیها از زائران امام حسین علیه السلام کمبودهای مربوطه را جبران کنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار