کد خبر: 968827
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸
درخشش نیمار، قناری‌ها را از شکست در بازی دوستانه مقابل کلمبیا نجات داد. تیم‌های ملی برزیل و کلمبیا در میامی امریکا دیداری دوستانه برگزار کردند که با تساوی ۲- ۲ همراه بود. بازگشت ستاره برزیل به میادین در حالی رقم خورد که نیمار سه ماه را به خاطر مصدومیت در هیچ بازی به میدان نرفته بود، اما در این بازی هم یک پاس گل داد و هم گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا تیم تیته مقابل تیم کی‌روش بازنده نباشد.
اشرف رامين
سرویس ورزشی جوان آنلاین: سرمربی برزیل به بازی تأثیرگذار نیمار اشاره کرد: «نیمار فراتر از انتظار من بود. ما قبل از بازی قرار گذاشته بودیم که در نیمه اول عملکرد او را زیر نظر بگیریم و اگر دیدیم تحت فشار است در شروع نیمه دوم تعویضش کنیم، ولی هرچه زمان بازی گذشت او عالی کار کرد. برای همین است که می‌گویم نیمار من را غافلگیر و متعجب کرد. نیمار از ۱۰ روز پیش آماده بازی کردن بود. او در این دیدار نشان داد که چقدر جدی و سرسختانه تمرین می‌کند. معتقدم یک ورزشکار سطح بالا باید همانطور که نیمار تمرین می‌کند، تمرین کند و آماده شود. حالا چالش نیمار بازی بعدی اوست، چون کسی که بعد یک مصدومیت طولانی‌مدت به میادین برمی‌گردد، معمولاً بازی‌های دوم برایش از نظر بدنی دشوارتر است.»

سرمربی کلمبیا هم از عملکرد نیمار شگفت‌زده بود: «بازی خوبی بود، چون ما در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم، ولی در نیمه دوم خسته شده بودیم. هواداران از این بازی خیلی راضی هستند، چراکه فوتبال برنده بازی بود. من معتقدم این برزیل بهترین برزیل ۱۵ سال اخیر است. شاهد حضور نیمار بودیم که بازگشت او برای فوتبال خبر خوبی است. ما می‌توانیم با تحلیل این بازی دریابیم که در نقشه فوتبال دنیا کجا ایستاده‌ایم.» کارلوس کی‌روش، اما از بازی شاگردانش راضی بود: «ما در این بازی تهاجمی کار کردیم و تمرکز خوبی داشتیم. البته در نیمه دوم صبور نبودیم. روی هم رفته به تیمم تبریک می‌گویم. من هم خیلی خوشحالم که در دویستمین بازی خود حاضر بودم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار