کد خبر: 968742
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان از ارسال بیش از 12 میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای استان خبر داد‌.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، عبدالله گیتی‌منش صبح امروز در دیدار با فرمانداران بیجار و دیواندره اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان مرداد ماه بیش از 12 میلیون و ۷۴۰ هزار لیتر نفت سفید به روستاهای استان ارسال و ذخیره‌سازی شده است.


وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن استان عملیات ارسال و ذخیره‌سازی نفت سفید مورد نیاز خانوارهای استان از ابتدای خرداد ماه آغاز و هم‌اکنون نیز ادامه دارد.

وی در ادامه از وجود 27 هزار خانوار نفت سفید سوز در استان خبر داد و بیان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به روستاییان و تحقق حقوق شهروندی عملیات توزیع نفت سفید در روستاهای دیواندره و بیجار به صورت الکترونیکی انجام و استفاده از کالابرگ حذف شده است.

وی سپس به مباحث کشاورزی این دو شهرستان و قابلیت‌های صنعتی آنها اشاره کرد و افزود: در پنج ماه نخست سال جاری در بخش کشاورزی بیجار و دیواندره بیش از 27 میلیون لیتر نفتگاز تامین و توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان اضافه کرد: توزیع و تامین مقدار نفتگاز یاد شده در بخش کشاورزی بیجار و دیواندره نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 16درصدی همراه بوده است.

گیتی‌منش از اجرای برنامه لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی توسط شهروندان در مجاری عرضه خبرداد و با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های لازم اجرای این طرح در کلیه جایگاههای استان خواستار همکاری و تعامل فرمانداران با منظقه در راستای فرهنگ‌سازی استفاده از کارت هوشمند سوخت شد.

در پایان، فرمانداران شهرستان‌های بیجار و دیواندره نیز با بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با فعالیت و اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان بویژه در تامین و توزیع سوخت بخش کشاورزی این شهرستان‌ها‌، ارسال و ذخیره‌سازی سوخت روستاها، فعالیت مطلوب مجاری عرضه و غیره، از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تشکر و قدردانی کردند.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر