کد خبر: 968649
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
سرلشکر سلامی:
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تحریم اقتصادی نتوانسته ملت ایران را از ادامه جهاد بزرگ باز دارد گفت: همه دشمنان می‌بینند که کشورمان قتلگاه سیاست‌های تحریم اقتصادی شده است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین‌: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در جمع کارکنان رده‌های مستقر سپاه استان بوشهر با تسلیت ایام ماه محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی، و با بیان اینکه سرشت و گل وجود سپاه از وجود گل عاشورا ریشه گرفته است اظهار داشت: آن زمانی کهدستان بزرگترین جوانمرد تاریخ قطع شد، سپاه شکل گرفت.

فرمانده کل سپاه عاشورا را بزرگترین صفحه تاریخ دانست و تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نتیجه عاشورا است و عاشورا بزرگترین حجت جاودان تاریخ بشر است.

سردار سرلشکر سلامی با بیان اینکه عاشورا حادثه‌ای نیست که در زمان متوقف و کهنه شودخاطر نشان کرد: عاشورا واقعه‌ای است که زمان را می‌شکافد، هرگز کهنه نمی‌شود و این حجت آنقدر بلند است که از اقصی نقاط هستی قابل مشاهده است.

وی، با اشاره به اینکه درس‌ها و عبرت‌های عاشورا حقیقت‌های زنده‌ای هستند که سعادت بشر به آن‌ها متکی است تصریح کرد: عاشورا عبرت‌های سخت و فراموش نشدنی است و یادآور این مهم است که اگر جامعه‌ای امام خود را نشناسند و اسیر ترس، جهل و طمع شوند تماشاگر شهادت امامشان و اسارات فرزندان او خواهند بود و هرگز تاریخ آن‌ها را نخواهد بخشید.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: عاشورا به ما می‌گوید که با هیچ بهانه‌ای نمی‌توان میدان جهاد را ترک کرد و قلت سپاه در مقابل کثرت سپاه دشمن و شهادت زیباترین گوهر جاودان هستی یعنی امام زمان (عج) و امام زمین، قطب عالم امکان و نه اسارت و شهادت فرزندان و یاران او، هیچ یک اذن ترک میدان جهاد را نمی‌دهد.

سردار سلامی با بیان اینکه برای حفظ حاکمیت ارزش‌های اسلام هیچ راهی جزء جهاد و شهادت وجود ندارد تصریح کرد: این عبرت‌های بزرگ عاشورا است و ما امروز در مسیر همان رسالت قرار داریم.

وی، لباس پاسداری را دژ مستحکم حمایت از ملت، وطن، اسلام عزیر دانست و گفت: اگر کسی لباس جهاد و جامعه‌ای این لباس را از تن به‌در کند خداوند بر او لباس ذلت می‌پوشاند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با استناد به روایتی از علی (ع) که اگر ملتی ترک جهاد کند خداوند بر او لباس ذلت می‌پوشاند تصریح کرد: این موقعیت و لباس برای ما شرف، افتخار و فضلیت است.

سردار سلامی با تاکید بر این نکته که امروز همه مکلف به دفاع از اسلام و حرمت مسلمانان هستیم خاطر نشان کرد: ما مکلف و رسالت به احیای مجد و عظمت اسلام، آزاد کردن مسلمانان از اسارت و بردگی جاهلیت مدرن هستیم.

وی، بوشهر را سرزمین بیرق‌دار جهاد با استعمار دانست و افزود: تاریح و حال این سرزمین به یکدیگر متصل هستند چراکه نشان می‌دهد که مردمان استان بوشهر صاحب این اندیشه، تفکر، روحیه، باور، ایمان، فرهنگ و عقیده هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تاریخ استان بوشهر همیشه شاهد دفن شدن رویا‌های استعمارگران است گفت:در این راستا هنوز گورستان انگلیسی‌ها در شهر بوشهر دیده می‌شود، دست‌های آمریکایی‌ها در این استان بالا رفت و ابهت آمریکا شکسته شد.

سردار سلامی با بیان اینکه مردم استان بوشهر شکست دادن دشمن را مردانه می‌دانند تصریح کرد: مردم استان بوشهر رسالت نوین انقلابی خود را در این نبرد تمام عیار، با دشمنان بزرگ به خوبی می‌شناسند.

وی، با بیان اینکه ملت ایران در یک تاریخ فشرده ۴۰ ساله قدرت گرفته است افزود: در این مدت اسلام به حاکمیت رسید و اسلام روز زمین قدرت تشکیل داده است آن هم قدرتی که توانسته ابتکار عمل و میدان را از قدرت‌های بزرگ بگیرد و آن‌ها را متوقف کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران، با اشاره به اینکه ملت ایران در ۴۰ سال، بلاد اسلامی را میدان جهاد کرده است گفت: در این مدت توانسته است پیشانی‌بند‌ها را بر جبین جوانان مسلمان از شرق تا غرب جهان اسلام گره بزند و میدان‌های تحت تسخیر قدرت‌ها را از آن‌ها بازبستاند و آن‌ها را عقب برانند.

سردار سلامی با بیان اینکه ملت ایران در ۴۰ سال گذشته میدان علیه دشمنان را وسیع کرده است افزود: ملت ایران با تلاش جهادی، دشمنان را افسرده، پژمرده، ناتوان و عاجز کرده است.

وی با بیان اینکه همه نظریه‌ها علیه اسلام شکسته شدتصریح کرد: آنچه امروز به اثبات رسید این است که با تکیه بر اسلام و دین خدا، تحت تاثیر رهبران الهی و ولایت فقیه می‌توان با دشمنان بزرگ جنگید و به پیروزی رسید و آسیب ندید.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه این مدل به یک الگو جهانی تبدیل شده است گفت: هنر انقلاب اسلامی تبدیل نظریه اثبات شده امکان پیروزی بر قدرت‌های بزرگ و تبدبل آن به یک الگوی، مجسم و عینی روی زمین بود که دل‌ها به آن مطمئن شد و قلب‌ها استحکام می‌یافت.

سردار سلامی با بیان اینکه اعمال دشمنان سبب فرصت یابی ایران شد خاطر نشان کرد: ما منطق غلبه بر دشمن را بر اساس تعالیم پیشوایان بزرگ انقلاب امام راحل و مقام معظم رهبری آموختیم.

وی، تحریم اقتصادی دشمن را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه تحریم اقتصادی نتوانسته است ملت ایران را از ادامه جهاد بزرگ خود بازبدارد تصریح کرد: در این زمینه همه مردم به صحنه آمدند و همه این را مشاهده می‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در تحریم اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی، کشورمان را قتلگاه سیاست‌های تحریم اقتصادی دشمن تبدیل کرده است افزود: دشمنان از دور و نزدیک از طریق ماهوراه‌ها و حضور‌های مستقیم این مهم را مشاهده می‌کنند که هیچ یک از شهر‌های ایران چهره یک کشور تحریم شده ندارد.

سردار سلامی تصریح کرد: همه شهر‌ها در حال آبادتر شدن هستند و نشان می‌دهد که ظرفیت‌های این ملت فراتر از دامنه قدرت دشمنان در تحریم و فشار و انزوا هستند.

وی، تعامل سیاسی کشور‌ها را با ایران اسلامی برای همه جهان یک نشان افتخار دانست و گفت: این مهم برای آمریکایی‌ها یک آرزو است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا تنها کشوری است که اعتبار از دست رفته خود را تنها با مذاکره با مقامات ایرانی می‌بیند خاطر نشان کرد: ایران کاملا بر رویا‌های دشمن مسلط است، همه آرزوی رئیس جمهور آمریکا چند دقیقه مذاکره با یک مقام ایرانی است البته هیچ کس مذاکره نمی‌کند و همه می‌دانند مذاکره بازی در میدان و هدف دشمن است و هیچکس دشمن را در رسیدن به هدف یاری نمی‌کند کما اینکه دشمن هم در حل مشکلاتمان ما را یاری نمی‌کند.

سردار سلامی با بیان اینکه راه‌حل‌ها از طریق دشمنان ناممکن است افزود: راه‌حل‌ها از درون اراده‌ها و باور‌ها و اعتقادات خودمان می‌گذرد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی بزرگ و قدرتمند است گفت: کجاست آن ۱۲ شرط وزیر خارجه آمریکا برای مذاکره با ایران، همه آن‌ها دفن شدند حتی در تاریخ هم نماندند.

فرمانده کل سپاه پاسداران به فضای عملیات روانی آمریکا علیه ایران پرداخت و افزود: در فضای عملیات روانی آمریکا مهیب دیده می‌شود، اما در فضای واقعی بسیار کوچکتر آن است که در فضای عملیات روانی دیده می‌شود.

سردار سرلشکر سلامی، ایران را صاحب و منبع قدرت دانست و تاکید کرد:جمهوری اسلامی ایران چشمه ساری از تولید قدرت است قدرتی که نه تنها در سخت‌افزار‌ها نهفته‌اند بلکه اصل قدرت در اراده ایستادگی است موجودیت قدرت در ایران زنده است قدرتی که ازدرون قلب‌ها می‌جوشد و به انسان‌ها استحکام در ایستادگی می‌بخشد این اصل قدرت است.

وی بیان کرد: اینکه ما دشمن را با قفل شدن در سیاست مواجه کرده‌ایم این قدرت است و توپ و تانک و موشک جلوه و محصول قدرت هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران، ریشه قدرت را در درون دل‌ها، قلب‌ها، اراده‌ها و نیت‌ها دانست و گفت: ریشه قدرت در درون تدبیر و حکمت رهبر معظم انقلاب اسلامی است که ایستادگی، شکیبایی، ثبات قدم، صبر راهبردی، ظرفیت تحمل ایجاد می‌کند و از این ملت در سخت‌ترین فراز‌های تاریخ، عزیزترین و شریف‌ترین تصویر را به نمایش می‌گذارند.

سردار سلامی با تاکید بر این نکته که ملت ایران تا آخر ایستاده است تصریح کرد: ما تا آخر ایستاده‌ایم و آخر آن شکست دشمن و تسلیم شدن آن‌ها به اراده ملت شریف ایران و کریم است.

وی بیان کرد: با هم متعهد هستیم که پرچم‌ها را برافراشته نگه بداریم و پیش برویم تا آنگاه که پیروزی و فتح نهایی به دست آید.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار