کد خبر: 968583
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
ظریف:
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: نفتمان را خواهیم فروخت و حتما آمریکا بهانه‌های جدیدی برای ادعا در این زمینه نیز پیدا خواهد کرد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور دیدار و گفتگو با مقامات بنگلادشی در داکا به سر می‌برد، در صفحه اینستاگرامش با انتشار بخشی از مصاحبه اش با راشا تودی در سفر روز دوشنبه اش به مسکو نوشت: «سلام از داکا پایتخت پر ترافیک بنگلادش؛ دیروز آمریکا برای دزدی دریایی نفت مردم ایران جایزه تعیین کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا به در و دیوار می‌زند تا مانع فروش نفت ایران شود، عنوان کرده است: «قبلا هم تلاش کردند ما را از ابزار دفاعی در جنگ صدام و سوخت رآکتور تهران محروم کنند. آن‌ها را خودمان ساختیم و حالا آمریکا شاکی شده است. نفت مان را هم خواهیم فروخت و حتما آمریکا بهانه‌های جدیدی برای ادعا در این زمینه نیز پیدا خواهد کرد.»

به گزارش فایننشال تایمز، برایان هوک (نماینده ویژه آمریکا علیه ایران) به ناخدای هندی کشتی آدریان دریا ایمیل زده که " اگر نفت ایران را به ما تحویل دهی، چند میلیون دلار جایزه می‌گیری و زندگی راحتی خواهی داشت. اگر تحویل ندهی تحریمت می‌کنیم. "

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار