کد خبر: 968274
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان
امسال تاکنون میزان واریزی به حساب خزانه بابت فروش جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در مرزهای باشماق مریوان و سیرانبند بانه با افزایش 191 درصدی همراه بوده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در دیدارهای جداگانه‌ای با فرمانداران شهرستان‌های مریوان و بانه،  اظهار کرد: گستردگی فعالیت‌ها در استان، وجود بیش از ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و اعمال نظارت ‌ها و کنترل‌های شبانه‌روزی و ارتباط مستقیم با مردم، تامین و توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی از اهم وظایف پخش منطقه کردستان است.

عبدالله گیتی‌منش همچنین عملکرد شرکت نفت در رونق بخشیدن به چرخه فعالیت صنایع، بخش گردشگری، حمل و نقل جاده‌ای، مصارف گرمایشی منازل شهری و روستایی را در نواحی مرزی بانه و مریوان تشریح کرد.

وی با تشریح عملکرد شرکت در این نواحی به میزان فرآورده‌های توزیع شده در این شهرستان‌ها در پنج ماهه نخست سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: توجه جدی به امر مهم سوخت‌رسانی با عنایت به فرارسیدن فصل سرما، نظارت کافی بر عملکرد جایگاههای عرضه و CNG،  فعال بودن گشت‌های مشترک با سازمان‌های متولی، کنترل و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، الکترونیکی کردن توزیع نفت سفید و نفتگاز بخش کشاورزی و حضور موثر روسای نواحی در ارائه خدمات مطلوب به مردم و تعامل و همکاری با فرمانداران باید مورد توجه قرارگیرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان ادامه داد: امسال تاکنون میزان واریزی به حساب خزانه بابت فروش جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در مرزهای باشماق مریوان و سیرانبند بانه با افزایش 191 درصدی همراه بوده است.

وی به اقدامات اجرا شده در راستای تسهیل و توسعه صادرات در بازارچه‌های مرزی استان اشاره کرد و یادآور شد: در راستای اجرای طرح‌های همسو با اقتصاد مقاومتی و به منظور اجرای سیاست‌های تسهیل و توسعه صادرات در بازارچه و پایانه‌های مرزی استان، با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی مدت زمان کنترل و فروش نفتگاز به کامیون‌های ترانزیتی و ترانشیپی در مرزهای باشماق و سیرانبند به حداقل ممکن رسیده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به اجرای برنامه لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی توسط شهروندان و مزایای استفاده از کارت هوشمند، از ایجاد زیرساخت‌های لازم اجرای این طرح در تمامی جایگاه‌های استان خبر داد.

در پایان، فرمانداران شهرستان‌‌‌های مریوان و بانه نیز با بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با فعالیت و اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بویژه تامین و توزیع سوخت روستاه‌های این نواحی و سوخت بخش کشاورزی، تامین و توزیع سوخت در سطح جایگاه‌های عرضه و همچنین مباحث مربوط به روان سازی و چگونگی فعالیت بازرسین اعزامی از منطقه بویژه در جایگاه باشماق، از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تشکر و قدردانی کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر