کد خبر: 968128
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
نایب رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای از شرکت گسترده ورزشکاران این رشته در المپیاد استعداد‌های برتر خبر داد و گفت: لازم است مسئولان توجه بیشتری به ورزش‌های زورخانه‌ای داشته باشند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: سید عبداالله سجادی با اشاره به مشکلات پیش روی این فدراسیون، اظهار کرد: فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای نیز همانند سایر فدراسیون‌ها با مشکلات و کمبود منابع مالی روبروست، اما با این حال برنامه‌هایمان را دست و پا شکسته انجام می‌دهیم و نمی‌گذاریم برنامه‌ای روی زمین بماند. محدودیت‌های مالی تنها مختص به فدراسیون ما نیست و همه قسمت‌های ورزش ایران با آن روبرو هستند. در سال المپیک قرار داریم و مسئولان ورزش نیز تمام هم و غمشان این است که بیشتر بودجه ورزش را برای فدراسیون‌های المپیکی هزینه کنند.

نایب رییس فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای با بیان اینکه یکی از اهداف مهم ما برگزاری لیگ با شرایطی بسیار بهتر از سال گذشته است، گفت: سعی ما این است که امسال برنامه‌ریزی وسیع‌تری در این حوزه داشته باشیم و سطح کیفی و کمی رقابت‌های لیگ را بالا ببریم. سال گذشته نیز لیگ را برگزار کردیم و به سوی بهتر شدن حرکت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه المپیاد استعداد‌های برتر ورزش‌های زورخانه‌ای در کردستان با حضور ۲۷ استان و حدود ۴۰۰ ورزشکار به شکل مطلوبی برگزار شد، خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها را وزارت ورزش طراحی کرده است. در ابتدا اصلا ورزش‌های زورخانه‌ای را جزو رشته‌های المپیاد استعداد‌های برتر قرار نداده بودند، اما با دوندگی و سماجت زیاد توانستیم این رشته را نیز جزو این رقابت‌ها قرار دهیم. لازم است مسئولان بیشتر به این رشته که ریشه در تاریخ و فرهنگ ایران دارد توجه کنند.

سجادی تصریح کرد: حدود ۴۰۰ ورزشکار در این رویداد شرکت کردند و ۸۰ مدال میان نفرات برتر توزیع شد که بیشترین آمار را در بین فدراسیون‌های ورزشی داشتیم. استان‌های زیادی خواستار میزبانی رقابت‌ها بودند و توجه به توسعه ورزش‌های زورخانه‌ای در سراسر کشور یکی دیگر از اهداف ماست که در این راه به حمایت مسئولان ورزش نیازمندیم.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار