کد خبر: 968043
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت هشدار داد
مردم باید برای اینگونه عمل‌ها به اماکن مجاز و پزشکانی که مجوز دارند مراجعه کنند، چرا که این روز‌ها مراکز غیر مجاز یک تعریف دیگری از زیبایی برای کسب درآمد و منفعت برای خود دارند و به دنبال تغییر باور‌ها درباره این جراحی‌ها هستند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: دکتر طیب قدیمی معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت با اعلام برخورد قاطع با متخلفان و مراکز زیر زمینی غیر مجاز در حوزه جراحی‌های زیبایی نامتعارف، نسبت به تبلیغات فریبنده فضای مجازی درباره این جراحی‌ها هشدار داد.
قدیمی در گفتگو با برنامه رادیویی تهران کلینیک گفت: در زمینه جراحی‌های زیبایی با توجه به حساسیت‌های بالای این موضوع، وزارت بهداشت، ادارات و دانشگاه‌های تابعه نظارت دقیق و رصد مستمری نسبت به فعالیت مراکز ارائه دهده خدمات زیبایی دارند و با فعالیت‌های غیر مجاز و در اصطلاح زیر زمینی برخورد قاطع صورت می‌گیرد.
وی تاکید کرد: مردم باید برای اینگونه عمل‌ها به اماکن مجاز و پزشکانی که مجوز دارند مراجعه کنند، چرا که این روز‌ها مراکز غیر مجاز یک تعریف دیگری از زیبایی برای کسب درآمد و منفعت برای خود دارند و به دنبال تغییر باور‌ها درباره این جراحی‌ها هستند.
بنابر اظهارات معاون اجرایی معاونت درمان وزارت بهداشت، هم سازمان نظام پزشکی و هم بخش‌های نظارتی و دانشگاهی وزارت بهداشت مکلف شده اند با هر گونه تعرفه‌های غیر قانونی و بالاتر از میزان تعیین شده برخورد کنند و پیگیر گزارش‌های مردمی باشند.
به گفته قدیمی، مردم می‌توانند شکایات خود درباره فعالیت مراکز غیر مجاز جراحی زیبایی و یا اخذ هزینه‌های بالاتر از تعرفه را از طریق واحد‌های نظارت دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان نظام پزشکی و شماره ارتباطی ۱۶۹۰ وزارت بهداشت اعلام و پیگیری کننند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
کاش به شکایات رسیدگی شود
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
بیمارستان معروف ....... وابسته به ..... دختری جوان را پس از جراحی بینی به کام مرگ فرستاد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار