کد خبر: 967851
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
استاندار تهران:
انوشیروان محسنی بندپی گفت :۰جانبازان شهیدان حاضر و پیام رسان خون شهدا هستند.
محمدرضا عباسی

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در دیدار از خانواده جانباز اسلامشهری، اظهار کرد : جانبازان شهیدان حاضر و پیام رسان خون شهدا هستند.

 وی افزود: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا حضور جانبازان و ایثارگران است که با تحمل تمام مسائل و مشکلات از آرمان های دوران دفاع مقدس حفاظت کرده و به نسل آینده انتقال می دهند.

 استاندار تهران خاطرنشان کرد: خداوند مصلحت داشته که تا جانبازان امروز باشند وپیام شهدا را برسانند ،حضور جانبازان پیامی دارد برای ما مسئولین، که بدانیم اگر امروز به جایی رسیده ایم  حاصل خون  شهدا است و باید در جهت تحقق بخشیدن به اهداف آن بزرگواران گام برداریم .

 استاندار تهران  در سفر چند ساعته خود به شهرستان اسلامشهربه همراه فرماندار و امام جمعه شهرستان اسلامشهر،ابتدا با حضور در گلزار شهدای امامزاده عقیل با غبار روبی و عطر افشانی و اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه بار دیگر با شهیدان این سرزمین تهدید پیمان بستند تا در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا گام بردارند و تلاش کنند.

محسنی بندپی در ادامه سفر خود با حضور در منزل جانباز ۳۵ درصد شیمیایی دوران دفاع مقدس سید محمد رضا صالحی و منزل شهید علی دولت آبادی حضور یافته و ضمن دیدار با خانواده های این عزیزان یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و جانبازان را گرامی داشته و آنها ادای احترام کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر