کد خبر: 967832
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل:
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۳۹۷ واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال در استان اردبیل شناسایی شده که ۱۵۶ واحد آن قابل احیاست.

fه گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین صادقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد ۲۴۱ مورد غیرقابل احیاست و برای سال جاری فعال شدن ۷۸ واحد تولیدی و صنعتی راکد در دستور کار قرار گرفته است.

 وی گفت: این واحدها از محل تبصره ۱۸ تسهیلات یارانه‌دار با ۱۲ درصد سود بانکی دریافت خواهند کرد.

صادقی ادامه داد: در مجموع این واحدها ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات یارانه‌دار دریافت می‌کنند و پیش‌بینی شده تا پایان سال ۶۰ درصد آنها راه‌اندازی شود.

وی افزود: از هزار و ۱۴۶ واحد تولیدی و صنعتی استان ۲۶۴ مورد مربوط به شهرستان اردبیل است که ۱۷۹ مورد آن فعال و ۸۵ مورد دیگر غیرفعال است و برای سال جاری احیای ۱۱ واحد تولیدی و صنعتی آن در دستور کار قرار گرفته است.

صادقی گفت: در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری امکان‌سنجی برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری انجام و در قالب کتابچه جمع‌آوری شده تا در مواقع لزوم در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

صادقی بیان کرد: یکی از رسالت‌های مهم در این برهه اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه در مسیر پایداری صنعت جذب سرمایه‌گذار خارجی است و در این ارتباط یک طرح‌ با سرمایه‌گذاری خارجی در مرحله افتتاح است و چند طرح نیز در حال صدور موافقت اصولی هستند تا سرمایه‌گذار خارجی شروع بکار کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر