کد خبر: 967831
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل 172 پروژه آماده افتتاح است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان اردبیل به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 1300 میلیارد تومان آماده شده که با تامین زیرساخت‌های مناسب بهره‌برداری و در اختیار شهروندان اردبیل قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه عمده این پروژه‌ها در حوزه بهداشتی و درمانی، خدمات، کشاورزی و گردشگری است، خاطرنشان کرد: در جلسات اقتصاد مقاومتی شهرستان‌ها تاکید اصلی ما بر گره‌گشایی پروژه‌های عمرانی است که در شهرستان‌ها فعال هستند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان اردبیل بیان کرد: در جلسه پیشین ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان اردبیل 15 مصوبه داشتیم که 11 مورد از این مصوبات عملیاتی شده و امیدواریم چهار مصوبه باقیمانده نیز با تلاش مدیران و دست‌اندرکاران به نتیجه مطلوب برسد.

بهنامجو توسعه کشاورزی با تکیه بر آبیاری قطره‌ای را یادآور شد و بیان کرد: توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل به هیچ وجه قابل مقایسه با چند سال قبل نیست و امیدواریم این روند توسعه در راستای رونق تولید و اشتغال پایدار در اردبیل استمرار داشته باشد.

وی احداث مودل دوم تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل را از مصوبات جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و افزود: 110 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده که با تامین آب در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از مودل دوم تصفیه‌خانه شهر اردبیل خواهیم بود.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر توسعه بخش گردشگری با هدف رونق اقتصادی در منطقه تصریح کرد: احداث پل معلق مشگین‌شهر و پل شیشه‌ای هیر توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی گام اساسی و مهم در تحول حوزه گردشگری منطقه است.

بهنامجو ایجاد هتل‌ها و مراکز اقامتی را در اردبیل مهمترین ابزار برای ماندگاری و جذب گردشگر اعلام کرد و گفت: با تامین زیرساخت‌های پل تمام شیشه‌ای هیر انتظار می‌رود سرمایه‌گذران این طرح نسبت به ایجاد هتل آپارتمام مناسب و در شان مردم و گردشگران اقدامات مناسب و اساسی را انجام دهند.

وی افزود: در سفر پیش روی رئیس جمهور در کنار افتتاح پروژه های متعدد عمرانی و توسعه‌ای کشاورزی و گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل توسعه استان را در گرو جذب سرمایه‌گذاران و توجه به تولید صادرات محور دانست و بیان کرد: هر سرمایه‌گذاری که با هدف تولید این محصولات وارد اردبیل می شوند باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرند و دستگاه‌های اجرایی بدون هیچ مشکلی در صدور مجوزهای آنان اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر