کد خبر: 967678
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
همایش مشترک روسای هیات ها و انجمن های ورزشی کارگران کشور روز سه شنبه ۵ شهریورماه با سخنرانی مهندس نوری،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی در سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی استان آغاز شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: افشین ملایی سفید دشتی مدیر کل توسعه ورزشهای همگانی وزارت ورزش و جوانان،بهادری مدیر کل ورزش و جوانان استان،ریاحی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد از سخنرانان این همایش بودند. در ادامه جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری ضمن خوشامدگویی به میهمانان و تشکر از میزبانی شایسته خراسان شمالی، گزارشی از اقدامات صورت گرفته فدراسیون در یکسال اخیر را ارائه نمودند. در پایان مراسم افتتاحیه این همایش با اعطای هدایایی از زحمات و تلاش های روسای هیات ها و انجمن های ورزشی کارگران تقدیر بعمل آمد.

در برنامه عصر روز سه شنبه نیز جلسه ای پیرامون برگزاری مسابقات جهانی ورزش شرکتها در یونان و رویدادهای ورزشی پیش رو،راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری هیات ها،بارگذاری اخبار ورزشی هیات های ورزش کارگری در وب سایت فدراسیون،ساختار هیات های ورزشی،آئین نامه مالی و اعتباری،شناسه و کد اقتصادی،نحوه پذیرش میزبانی و ارسال دستورالعمل مسابقات،ساختار انجمن ها در استانها و نحوه انتصاب و انتخاب آنان برگزار شد. آموزش نحوه برگزاری مجامع عمومی و انتخاباتی هیات ها و نحوه عضویت و ثبت نام ورزشکاران در سامانه ورزش کارگری و جلسه پرسش و پاسخ از برنامه های دومین و آخرین روز این همایش بود.در پایان گواهی شرکت در دوره به روسای هیات ها و انجمن های حاضر در این همایش اعطا گردید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار