کد خبر: 967599
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بنیاد برکت در ایجاد و راه‌اندازی ۱۱ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل مشارکت می کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رامین صادقی در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی بخش خورش رستم خلخال اظهار کرد: در کنار تلاش بنیاد برکت برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی  وصنعتی و ایجاد زمینه اشتغال برای بخشی از بیکاران راه‌کارهای همکاری برای اجرای طرح‌های مشترک و اشتغال‌زا در استان اردبیل با حضور مسئولان بنیاد بررسی شده است.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان اردبیل به خاطر ظرفیت و پتانسیل‌های موجود و زیرساخت‌های اقتصادی در منطقه جزو برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل است که بخشی از این هدف با مشارک بنیاد برکت تحقق خواهد یافت .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل همچنین گفت: در حوزه‌های مختلف می‌توان با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مسیر پیشرفت گام برداشت و از توانمندی‌ها، حمایت‌ها و همکاری‌های بنیاد برکت برای اشتغال‌زایی بهره گرفت.

صادقی افزود: در نشست مشترک با مسئولان بنیاد برکت درخواست ۱۶ متقاضی مشارکت در اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی مطرح و در خصوص ۱۱ مورد توافق اولیه حاصل و زمینه برای راه‌اندازی این واحدها در استان فراهم شد.

وی از افزایش شدت برخورد با متخلفان اقتصادی و اخلال‌گران نظم و آرامش بازار استان اردبیل خبر داد و گفت: با افزایش سطح بازرسی آمار تخلفات صنفی از جمله گران‌فروشی ،احتکار کالا و یا تخلفات مشابه بمراتب در استان کاهش یافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر