کد خبر: 967436
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
قائم‌مقام کمیته امداد اصفهان:
۳۱ هزار و ۲۰۰ کارمند اصفهانی سهمی ۴۸ درصدی از جامعه حامیان نیکوکار ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی دارند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل ازروابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع، قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و به ویژه چهارم شهریورماه، روز کارمند، خاطرنشان کرد: ۳۱ هزار و ۲۰۰ کارمند شاغل در بخش دولتی و خصوصی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد، مشارکت دارند.

وی سهم کارمندان از جامعه نیکوکاران حامی ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی را ۴۸ درصد اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار و ۱۰۰ فرزند یتیم و محسنین از کمک‌های این نیکوکاران بلندنظر بهره‌مند هستند.

زارع اهتمام قشر کارمند به عمل به تعهدات اخلاقی و اجتماعی را تحسین‌برانگیز ارزیابی کرد و گفت: کارمندان اصفهانی ازنظر سطح درآمدی به اقشار پردرآمد تعلق ندارند ولی باوجوداین، فرزندان یتیم و نیازمند همشهری خود را فراموش نمی‌کنند.

قائم‌مقام کمیته امداد اصفهان از مردم نیکوکار اصفهان خواست که در صورت امکان در این طرح مشارکت کنند و توضیح داد: دفاتر این نهاد در سراسر استان و همه ایام سال، پایگاه‌های ثبت‌نام حامیان در مراسمات مذهبی و ملی و تارنمای اینترنتی mohsenin.ir برای این امر خیر در دسترس همشهریان عزیز اصفهانی قرار دارد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر