کد خبر: 967370
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
کارشناس فوتبال ایران با اظهار تعجب از تغییر دوباره مدیرعاملی پرسپولیس گفت: آمدن انصاریفرد را با توجه به جوانی اش که شور و شوق دارد باید به فال نیک گرفت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بیژن ذوالفقارنسب درباره موافقت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با استعفای ایرج عرب و انتخاب محمدحسین انصاریفرد در پست مدیرعاملی این باشگاه گفت: این هم از عجایب فوتبال ایران است که یک مدیرعامل در یک باشگاه بزرگ و مهم را خیلی زود بر می‌دارند. البته باید دلایل آقای عرب را برای اصراری که روی استعفایش داشت شنید.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره حضور انصاریفرد در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: او مدیری است که از بدنه وزارت ورزش آمده است و مورد تاییدات آقایان است. آمدن او را به فال نیک می‌گیرم. مدیر جوانی است، اما باید دید چه برنامه‌ای برای مدیریت کار‌های بسیار سخت در پرسپولیس دارد.

وی درباره اینکه آیا وزارت ورزش باید به حمایت از انصاریفرد در زمینه‌های مالی و مدیریتی بپردازد تصریح کرد: بدون شک وزارت ورزش با انتخاب انصاریفرد موافق بوده است. گویا ایرج عرب هم خیلی مشتاق بود که برود. حتما عرب متوجه شده بود که شرایط برای ادامه کارش ایده آل نیست و تصمیم به رفتن گرفت. وزارت ورزش باید تکلیف خود را برای کمک به باشگاه‌های استقلار و پرسپولیس مشخص کند وگرنه این دو باشگاه همچنان ضرردهی خواهند داشت.

ذوالفقارنسب افزود:حضور انصاریفرد با توجه به شخصیتش کمک می‌کند تا پرسپولیس با مشکل روبرو نشود. بازیکنان و اعضای تیم نیز به لحاظ شخصیتی شوک مثبت دریافت کرده‌اند. او در فدراسیون فوتبال هم مدتی بوده است. انصاریفرد در باشگاه راه آهن هم مدیر بود، اما ناموفق بود. البته اینجا پرسپولیس است و باید بدهی‌های سرسام آور را به حداقل برساند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کار بسیار سختی پیش روی اوست. انصاریفرد به خاطر جوانی و شور و شوقی که دارد پذیرفته است به پرسپولیس بیاید. شاید اگر او بالای پنجاه شصت سال سن داشت این سمت را نمی‌پذیرفت. در واقع پیر بود برای مدیرعاملی پرسپولیس نمی‌آمد. در مجموع برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. او شخصیت محترمی است که حالا باید حمایت کامل شود
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار