کد خبر: 967333
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در این شرایط که مردم با افزایش قیمت کالاها و خدمات رو به رو هستند قطعا افزایش عوارض آزادراه‌ها اقدامی غیر قانونی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، صدیف بدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش عوارض جاده‌ای به ضرر حمل و نقل جاده‌ای است و عملا این افزایش مردم را از آزادراه‌ها فراری می‌دهد و مردم باتوجه به اینکه توان مالی بالایی ندارند مجبور به استفاده از جاده‌های فرعی و قدیمی می‌شود و در نتیجه با افزایش تصادفات جاده‌ای مواجه می‌شویم.

وی افزایش عوارض آزادراه‌ها را غیر قانونی دانست و افزود: در این شرایط که مردم با افزایش قیمت کالاها و خدمات رو به رو هستند قطعا افزایش عوارض آزادراه‌ها اقدامی غیر قانونی است و این بحث باید به تایید و تصویب وزارت راه‌ و شهرسازی برسد چراکه افزایش تردد در جاده‌های فرعی و قدیمی شده و میزان تردد را در آزادراه‌ها کاهش می‌دهد.

بدری با بیان اینکه به هیچ وجه افزایش عوارض آزادراه‌ها به صلاح نیست تصریح کرد: هم‌اکنون به هیچ وجه افزایش عوارض آزادراه‌ها به صلاح مردم و دولت نیست و باید کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی در صورت اثبات آن این موضوع را که از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است پیگیری نماید.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه وزیر آموزش و پرورش باید معرفی شود بیان کرد: متاسفانه در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش بدون وزیر و با سرپرست اداره می‌شود و باتوجه به اینکه هم‌اکنون در آستانه با شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس قرار گرفته‌ایم باید وزیر آموزش و پرورش معرفی شود و امروز در این شرایط جای وزیر آموزش و پرورش بیشتر از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حقوق معوقه فرهنگیان اظهار کرد: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید حقوق و مطالبات معوقه و صنفی فررنگیان و معلمان که امروزه یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات و دغدغه این قشر زحمت‌کش جامعه است باید طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در اسرع وقت پیگیری شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر