کد خبر: 967296
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان:
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: پروژه هایی به ارزش 128 میلیارد تومان شامل خیابان سازی، پیاده روسازی، مراکز ورزشی و فرهنگی، مناسب سازی، عملیات های استفاده از پساب و ... از سوی شهرداری اصفهان برای افتتاح در هفته دولت به استانداری معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ایرج مظفر در حاشیه آیین بهره برداری از خیابان منتظرالمهدی و ایستگاه آتش نشانی منطقه 14 با بیان اینکه منطقه 14 یکی از مناطق محروم شهر اصفهان است، اظهار کرد: کلنگ زنی خیابان منتظرالمهدی حدود چند ماه پیش انجام و ظرف این مدت خیابانی به طول 300 متر و عرض 24 متر و با هزینه ای بالغ بر 700 میلیون تومان احداث شد.

وی با بیان اینکه خیابان منتظرالمهدی یکی از دسترسی های محلی منطقه است، تصریح کرد: تا پیش از احداث این خیابان بافت شلوغ و یک کوچه باریک در محل خیابان منتظرالمهدی وجود داشت که مشکلات بسیاری را برای آمد و شد مردم به وجود آورده بود، با احداث این خیابان دسترسی به محلات تسهیل می شود. سعی شده خیابان جدید از نظر سیمای شهری و زیباسازی وضعیت خوبی داشته همچنین بدنه آن ساماندهی و روشنایی آن کامل باشد. 

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان هزینه آزادسازی خیابان منتظرالمهدی را حدود 16 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: هم اکنون منطقه 14 یکی از مناطقی است که بیشترین کار عمرانی در آن در حال انجام است که از جمله آن می توان به ادامه پروژه 15 میلیارد تومانی بلوار فرزانگان به طول 6 کیلومتر که 1.5 کیلومتر مسیر آن در منطقه 14 و تقاطع بزرگراه شهید اردستانی واقع شده و از پروژه های بزرگ این منطقه است، اشاره کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ورزشگاه بزرگی مانند عمان سامانی و یک ورزشگاه دیگر در محله کم برخوردار منطقه، در حال ساخت است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مظفر در ادامه با اشاره به کلنگ زنی ایستگاه آتش نشانی منطقه 14، افزود: عرصه این ایستگاه 1300 متر است که دو میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه آزادسازی و یک میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه ساخت آن شده و امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد.

وی با اشاره به پروژه های هفته دولت شهرداری اصفهان، تاکید کرد: پروژه هایی به ارزش 128 میلیارد تومان شامل خیابان سازی، پیاده روسازی، مراکز ورزشی و فرهنگی، مناسب سازی، عملیات های استفاده از پساب و ... از سوی شهرداری به استانداری اصفهان برای افتتاح در هفته دولت معرفی شده است.        

دو ایستگاه دیگر آتش نشانی در شهر اصفهان تا مهرماه به بهره برداری می رسد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز اظهار کرد: احداث ایستگاه آتش نشانی شماره 19 در زمینی بالغ بر 1400 مترمربع و با اعتبار 45 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، کار ساخت این ایستگاه از همین امروز آغاز می شود و امیدواریم در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار بگیرد.

محسن گلابی تصریح کرد: علاوه بر این ایستگاه دو ایستگاه در ناژوان، یک ایستگاه در منطقه یک جنب بازارچه حاج محمدعلی و یک ایستگاه در منطقه 8 در دست ساخت است، همچنین دو ایستگاه منطقه 10 و ایستگاه سیتی سنتر تا مهرماه افتتاح می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر