کد خبر: 967245
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۷
مأموران پلیس غرب‌تهران سارق سریالی را در حال دور دور زدن با خودروی سرقتی به دام انداختند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، چند روز قبل بود که مأموران گشت یکی کلانتری‌های غرب تهران به خودروی پژو‌۲۰۶ که راننده آن در حال دور دور زدن بود مشکوک شدند و پلاک آن را از مرکز استعلام گرفتند. وقتی مأموران فهمیدند خودرو سرقتی است برای دستگیری راننده خودرو وارد عمل شدند، اما راننده با دیدن مأموران اقدام به فرار کرد. بدین ترتیب تعقیب و گریز مأموران با سارق جوان آغاز شد و خیلی زود مأموران خودرو را متوقف کردند و راننده آن را که مرد جوانی به نام بهروز بود، بازداشت کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس به سرقت‌های سریالی با همدستی دزد سابقه داری اعتراف کرد.

وی گفت: من نظافتچی شرکت خصوصی هستم که به تازگی دچار ورشکستگی شده و به همین دلیل حقوق کمی به ما می‌دهند به طوریکه برای خرجی زندگی‌ام با مشکل روبه‌رو شدم. مدتی بود که بی‌پولی مرا آزار می‌داد تا اینکه با سارق سابقه‌داری به نام پرویز در قهوه‌خانه‌ای آشنا شدم. البته او را از قبل می‌شناختم، اما به خاطر اینکه کار‌های خلاف می‌کرد ارتباطی زیادی با او نداشتم تا اینکه آن روز از مشکلات مالی‌ام برای او تعریف کردم و او پیشنهاد داد همراه او به سرقت بروم. از آنجایی که واقعاً درمانده بودم قبول کردم و دو نفری با هم به سرقت می‌رفتیم. وی ادامه داد: ما معمولاً صبح‌های زود، ظهر یا نیمه‌های شب در اطراف دکه‌های روزنامه فروشی پرسه می‌زدیم و خودروی افرادی که برای چند لحظه کنار خیابان به صورت روشن رها کرده بودند تا از دکه سیگار یا چیز دیگری بخرند سرقت می‌کردیم. پس از سرقت اگر تلفنی از صاحب خودرو از داخل خودرواش پیدا می‌کردیم با او تماس می‌گرفتیم و می‌گفتیم اگر ۲‌تا ۳‌میلیون تومان به ما بدهند و به پلیس هم خبر ندهند، خودروشان را تحویل می‌دهیم. معمولاً این افراد به پلیس خبر نمی‌دادند و مبلغ درخواستی ما را در محلی که تعیین می‌کردیم زیر درختی یا کنار دیواری می‌گذاشتند. بعد از این ما خودروشان را در آن نزدیکی رها می‌کردیم و آن‌ها هم به خودروشان می‌رسیدند. در بعضی از موارد هم تلفنی از صاحب خودرو پیدا نمی‌کردیم که سعی می‌کردیم از خودرو چند روزی استفاده کنیم و بعد رها می‌کردیم که امروز در حال دور دور زدن با خودروی سرقتی بودم که شناسایی و دستگیر شدم. متهم در پایان به پنج‌سرقت خودرو اعتراف کرد.

مأموران در تلاشند تا همدست متهم را بازداشت کنند. متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی علی وسیله ایرد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه‌۳۴ در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار