کد خبر: 967184
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام خبر داد
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در هفته دولت ۹۹ میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری ایلام به بهره برداری می رسد.
آزادپور

 

 نورالله دلخواه بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دولت با حضور مسولان استانی شش پروژه عمرانی راهداری حمل و نقل جاده ای ایلام با اعتبار  ۹۹ میلیارد ریال اعتبار با اشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی شهرستان ایلام به طول۱۵ کیلومتر، روکش آسفالت راههای فرعی و روستایی شهرستان آبدانان به طول۱۲ کیلومتر، روکش آسفالت  محور ایلام-حمیل به طول۹ کیلومتر، روکش آسفالت راههای فرعی شهرستان ملکشاهی به طول۵ کیلومتر از مهترین طرح های قابل بهره برداری این اداره کل در هفته دولت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت:همچنین در این هفته ساختمان راهداری بدره با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان  افتتاح و احداث پل فدک و اصلاح مسیر به طول ۷۰۰ متر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: رفع نقاط پر تصادف جاده ای  یکی از دلایل کاهش تلفات برون شهری و روستایی ایلام  است که در این راستا از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۰۰ نقطه مستعد حادثه در این استان شناسایی شده است.

به گفته دلخواه طول کل راه های استان ایلام سه هزار ۱۸۷ کیلومتر است. راه های روستایی استان نیز یک هزار و  ۶۴۷ کیلومتر است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر