کد خبر: 967182
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
جشنواره ملی؛
بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.
آزادپور
 

 

آیین اختتامیه بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان ایران شامگاه یکشنبه با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان محلی و هنرمندان در محل دانشگاه ایلام برگزار شد.

بر اساس اعلام هیئت داوران این جشنواره، در بخش ارتباط تصویری این جشنواره زهرا انصاری از استان هرمزگان، در بخش تصویر سازی زینب قانعی بافقی از یزد، در بخش خوشویسی مسعود نظری نژاد از خوزستان، در بخش طراحی الهام سلطان محمدی از تهران، بخش عکاسی بهرام بیات از زنجان و در بخش مجسمه سازی زهرا دیاریان از تهران به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در بخش کاریکاتور نیز عارف نیازی از کرمانشاه، فاطمه مور اسبانی از خراسان رضوی و در بخش نقاشی نیز ثمین قوچی از تهران به عنوان برتر معرفی شدند.

همچنین در این جشنواره در بخش عکاسی صبا شامبیاتی و پروانه کیانی مهر، بخش مجسمه سازی رعنا حیدر زاده و آیناز رئوفیان، بخش خوشنویسی نیما حسن پور و امیر عباس نصیری، بخش گرافیک پگاه خاکساری و هومن مرادی، بخش نقاشی فاطمه باقری و آیدا روزبیانی، بخش طراحی هما السادات اشرف منصوری و فرشید حیدری بالستانی، بخش نگار گری میلاد بیلکی و شیما شهرابی فراهانی، بخش تصویر سازی شیدا محمدی و بخش کاریکاتور حورا سنچولی و علی راسترو به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

پس از اعلام فراخوان این جشنواره در مجموع یک هزار و ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال که پس از داوری ۱۲۷نفر مجوز حضور در این جشنواره را کسب کردند.

بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران از ۳۰ مرداد تا سوم شهریورماه به میزبانی ایلام برگزار شد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر