کد خبر: 967156
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
معاون حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:در پنج ماه امسال بیش از ۸۶۰ هزار مسافر استان اردبیل جابجا شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رضا شیرین‌زاده در بازدید از پایانه مسافری اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد ۴۳۱ هزار و ۴۳۶ نفر توسط اتوبوس، ۹۸ هزار و ۶۵۲ نفر با مینی‌بوس و ۳۳۰ هزار و ۷۲۴ نفر مسافر توسط ناوگان عمومی سواری در سطح استان به جابجا شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در استان اردبیل افزود: از این تعداد ۵۷۱ دستگاه سواری،۳۶۸ دستگاه اتوبوس و ۲۴۱ دستگاه مینی‌بوس است.

او معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی استان کمترین میزان تخلفات و تلفات را دارد، بیان کرد: به فعالیت ۵۹ شرکت و موسسه مسافربری فعال در استان به صورت مداوم نظارت می‌شود.

شیرین‌زاده تصریح کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت‌های مسافربری از طریق سامانه‌های ۱۰۰۰۱۴۱ و شهراه و یا با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند.

وی افزود: به شکایت‌های واصله در کمترین زمان در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

شیرین‌زاده خاطر نشان کرد: برای رفاه حال مسافران اداره کل راهداری در طرح تابستانی به بهای بلیط‌ها، کنترل فنی ناوگان عمومی، خدمات ارائه شده به مسافران در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، زمان دقیق حرکت اتوبوس‌ها و همچنین سیستم سرمایشی ناوگان عمومی نظارت مستمر و ویژه‌ای دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر