کد خبر: 967008
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
تیم تکواندوی میکس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ با برتری نزدیک مقابل روسیه راهی فینال شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ تکواندو از روز جمعه یکم شهریورماه با حضور ۹۷ تکواندوکار از ۱۰ کشور در "ووشی" چین آغاز شد و امروز یکشنبه به پایان می‌رسد. رقابت‌های تیمی مشترک (میکس) امروز در حال پیگیری است که تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در اولین دیدار موفق شد ساحل عاج را مقتدرانه و با نتیجه ۴۷ بر ۱۳ شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.

هوگوپوشان کشورمان در ادامه و در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل روسیه در یک مبارزه حساس با نتیجه ۴۰ بر ۳۸ به برتری رسیدند و راهی فینال شدند.

عرفان ناظمی، امیرمحمد بخشی، کیمیا علیزاده و کیمیا همتی هوگوپوشان ایران هستند که طبق قوانین فدراسیون جهانی در رقابت‌های مشترک به صورت مجزا ۲ هوگوپوش مرد با یکدیگر مبارزه می‌کنند و تکواندوکاران زن نیز با هم به رقابت می‌پردازند. سید نعمت خلیفه هدایت مردان و مهرو کمرانی در بخش زنان هدایت تیم را برعهده دارد.

تیم‌های اول و دوم (تیمی مشترک) مستقیما در مسابقات تیمی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

این رقابت‌ها G ۸ است و به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸.۸۰ امتیاز تعلق می‌گیرد؛ هم‌چنین مسابقات جوایز نقدی دارد که به تیم قهرمان ۲۰ هزار دلار، نایب قهرمان ۱۰ هزار دلار و سوم نیز ۵ هزاردلار اهدا می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار