کد خبر: 966824
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
فرماندار شهرستان کامیاران
فرماندار شهرستان کامیاران گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ۴۶ پروژه در حوزه‌های مختلف گازرسانی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و ... در شهرستان کامیاران آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

مسعود الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دولت ۴۶ پروژه در حوزه‌های مختلف گازرسانی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و ... در شهرستان کامیاران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: در حوزه گازرسانی ۱۱ پروژه شامل گازرسانی به روستاهای پشته، گاوشان، یمینان علیا، یمینان سفلی، طاینه و یوسف‌آباد و همچنین گازرسانی به تعدادی واحد مرغداری در روستاهای طا، قورق، موچش و سیاناو به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان کامیاران ادامه داد: در حوزه منابع طبیعی هفت پروژه شامل احداث سدهای رسوب‌گیر گابیون و ملاتی و عملیات بیومکانیکی در روستاهای کومایین و خامسان افتتاح می‌شود.

وی گفت: آماده‌سازی و آسفالت راه روستایی الک‌کهنه، دره‌ویان علیا، کوره دره سفلی و کره‌گل از جمله پروژه‌های است که در هفته دولت در بخش راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد.

الماسی تصریح کرد: سنگ‌فرش معابر روستایی، زیرسازی معابر روستایی، جدول‌گذاری معابر روستایی، آسفالت معابر داخل روستای خامسان، اجرای شبکه فاضلاب و آب شرب روستای شیردانه، احداث پارک تپه میرمحمد در کامیاران و ساخت ایستگاه خودکار هواشناسی از دیگر پروژه‌های است که در هفته دولت در شهرستان کامیاران افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۳

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر