کد خبر: 966784
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
مأموران پلیس دو متهم از پنج زورگیر شیطان صفتی که دختر جوانی را از پارک سروناز مقابل چشمان پسر مورد علاقه‌اش ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده‌بودند، دستگیر کردند. تلاش برای دستگیری متهمان دیگر ادامه دارد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، چندی قبل پسر جوانی سراسمیه به اداره پلیس رفت و از چهار مرد و پسر جوان به اتهام زورگیری و ربودن دختر مورد علاقه‌اش شکایت کرد.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: مدتی است با یکی از دختران محله مان به نام شقایق رابطه دوستی دارم و قرار بود به زودی خانواده‌ام به خواستگاری‌اش بروند. من و شقایق ساعتی قبل برای حرف زدن به پارک سرو ناز حوالی مسعودیه رفتیم. در حالی که روی یکی از نیمکت‌های پارک نشسته بودیم دو پسر جوان با چاقو به ما حمله کردند و پس از اینکه مرا کتک زدند تلفن‌های همراه و پول‌های ما را به زور گرفتند. هنوز زورگیران بالای سرما بودند که خودروی پراید نقره‌ای بیرون از پارک توقف کرد و یکی از سرنشینان آن که مرد قوی هیکلی بود از خودرو پیاده شد و به طرف ما آمد. یکی از پسران زورگیر مرد قوی هیکل را عمو صدا زد و ما را به او نشان داد. پس از این او با چاقویی که در دست داشت به سراغ ما آمد و مرا به باد کتک گرفت و بعد هم دست شقایق را گرفت و به زور به طرف خودروی پراید برد. دختر مورد علاقه‌ام با صدای بلند درخواست کمک می‌کرد، اما من که به شدت کتک خورده‌بودم توان مقابله با آن‌ها را نداشتم تا اینکه شقایق را به زور سوار خودرو کردند و از محل گریختند.

پس از طرح این شکایت مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند تا اینکه دریافتند ساعتی بعد آدم‌رباها شقایق را در اطراف تهران رها کرده‌اند.

شقایق پس از آزادی با تأیید حرف‌های پسر مورد علاقه‌اش به مأموران گفت: مرد قوی هیکل که او را سیامک صدا می‌زدند مرا به زور سوار خودروی دوستش کرد. هر چقدر التماس کردم که مرا رها کنند فایده‌ای نداشت تا اینکه مرا به خرابه‌ای در حوالی تهران بردند و آنجا سیامک با یکی از دوستانش تماس گرفت و دقایقی بعد دوستش هم به جمع آن‌ها اضافه شد و سه نفری مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و ساعتی بعد مرا در اطراف تهران رها کردند و از محل گریختند.

مأموران در ادامه دست به تحقیقات تخصصی زدند تا اینکه چند روز قبل دو پسر زورگیر را به نام‌های سامان و جمشید شناسایی و دستگیرکردند. جمشید در بازجویی‌ها به زورگیری از دختر و پسر جوان با همدستی سامان اقرار کرد. وی گفت: آن روز من و دوستم از دختر و پسر جوان زورگیری کردیم که همان لحظه عمویم به نام سیامک وارد پارک شد. او وقتی فهمید دختر و پسر جوان با هم رابطه دوستی دارند به زور دختر جوان را ربود و از آن دقیقه به بعد من دیگر از او خبری ندارم. همزمان با ادامه تحقیقات از دو متهم، مأموران در تلاشند تا سه مرد شیطان‌صفت را دستگیر کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار