کد خبر: 966721
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
گفت وگوی " جوان آنلاین" با پیشکسوت پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی لیگ نودهم در حالی برابر پارس جنوبی به پیروزی رسید که بعد از رفتن برانکو از مربی آرژانتینی خود رونمایی کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با "جوان آنلاین" درباره شروع لیگ و اولین بازی پرسپولیس گفت: به هر حال خدا رو شکر که بازی‌های لیگ برتر شروع شد. واقع دل مان برای لیگ و بازی‌ها تنگ شده بود. پروسه سه ماهه سر وصدای همه تیم‌ها را درآورده بود، اما خدا رو شکر دیروز استارت کار زده شد و در بازی افتتاحیه پرسپولیس را ارائه یک بازی هماهنگ و منجسم توانست مقابل پارس جنوبی ۳ امتیاز لازم را کسب کند.
وی افزود: بازی برابر پارس هم در نیم اول و بخصوص درنیمه دوم زیبا بود. به هر حال بازی اول همیشه کمی مشکل‌تر است، اما بچه‌ها توانستند با مدیریت بازی امتیاز خوبی را کسب کنند. روان بازی کردن پرسپولیس باعث شد تا اجازه ندهند بازیکنان پارس بازی بسته‌ای را انجام دهند برای پارس بهترین نتیجه تساوی بود، اما تعویض‌های خوبی که کالدرون انجام داد باعث شد تا خط دفاعی حریف باز شود تا نهایت گل برتری به ثمر برسد.
پنجعلی با اشاره به نوع تاکتیکی مربی آرژانتینی برابر پارس جنوبی اظهار داشت: همان طور که گفتم بچه‌ها در بازی دیروز خیلی راحت کار و روان بازی کردند. ترکیب تیم نسبت بازی‌های فصل قبل مشخص بود که هجومی‌تر شده است و تیم جسورتر بازی می‌کند. اگر بازی را دقت مشاهده کرده باشیم می‌بینیم که میانگین سرعت بازی بسیار زیادتر از قبل شده است. از همه مهمتر انگیزه بچه‌ها بود که از بازی اول در بین بچه‌ها بسیار مشهود بود قطعا بازی‌ها به بازی پرسپولیس بهتر از قبل خواهد شد فقط باید به کالدرون فرصت داد. من معتقدم پرسپولیس با این سبک بازیمی تواند خیلی راخت قهرمانی را تکرار کند، اما این نیازمند حمایت همه جانبه از پرسپولیس و مربی آن است.
وی در خاتمه افزود: از پیشکسوتان وهواردان می‌خواهم تا با یک باخت از کوره در نروند و همواره به حمایت تیم بپردازند. کالدرون چند وقت است که با تیم کار می‌کند و برای این تیم زحمت کشیده است. باید به او فرصت داد و از او حمایت کرد. ازهواردان هم تشکر می‌کنم که در بازی اول سنگ تمام گذاشتند و با حضور در ورزشگاه تیم مورد علاقه شان را حمایت و تشویق کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار