کد خبر: 966716
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
سرمربی تیم ملی نوجوانان در مسابقات جهانی
شانزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان که به میزبانی تونس در حال برگزاری است دیروز بلندقامتان موجوان کشورمان توانستند ۳ بر یک از سد بلغارستان بگذرند تا امروز به مصاف جمهوری چک بروند. تیم ملی نوجوانان ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های بلغارستان، ایتالیا، جمهوری چک و کلمبیا همگروه است. ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در دومین دیدار خود امروز از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف جمهوری چک خواهد رفت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران درباره بازی با بلغارستان گفت: بازی اول همیشه درهر تورنمنتی سخت است چرا که سطح توقعات بالا است و در صد اشتباه هم می‌تواند باعث شکست تیم شود.
وی افزود: ما در ست اول بازی را خیلی حوب و روان مدیریت کردیم. بچه‌ها توانستند از کوچکترین اشتباه آن‌ها امتیاز کسب کنند. اما در ست دوم علی رغم اینکه توانایی شکست حریف را داشیم، اما متاسفانه بچه‌ها خیلی عجله می‌کردند و همین باعث می‌شد تا امتیازات نصیب حریف شود و در نهایت ست دوم را واگذار کردیم. ست سوم و چهارم بچه‌ها را به لحاظ نه فنی بلکه فقط روانی آماده بازی کردیم و با تاکید بر حفظ آرامش توانستیم درنهایت بازی را در نهایت ۳ بر یک شکست دهیم. در واقع بچه‌ها وقتی بتوانند با آرامش بازی همشگی شان را ارائه دهند قطعا پیروز خواهند شد.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در ادامه خاطر نشان کرد: تیم بلغارستان بازی خوب و کم اشتباهی را انجام داد. همواره سعی می‌کرد از اشتباهات تیم ما امتیاز لازم را کسب کند. اما همانطور که گفتم همیشه بازی اول هر تورنمنت سخت است ضمن اینکه برخی بازیکنان ما مثل علی اصغرنبی زاده، مختار بوش و جلوداریان برای اولین بار بودند که درچنین سطحی بازی می‌کردند آن‌ها حتی در بازی‌های آسیایی هم به میدان نرفته بودند، اما ما بازیکنان با تجربه‌ای مثل توخته و مهران فیض را داشتیم که با تجربه خودشان توانستند کمک زیادی به تیم داشته باشند و تیم را به لحاظ روانی آماده کنند و تیمی که به لحاظ روانی آماده باشد قطعا نتیجه بازی را به نفع خود به پایان خواهد رساند.
وکیلی درباره بازی برابر جمهوری چک اظهار داشت: تیم جمهوری چک، تیم خیلی خوبی است. اما ما قطعا عملکرد ما به لحاظ کارایی و مسائل روانی بهترخواهد بود. بازی سخت است، اما ما نه هیچ حریفی هراس داریم و نه حریفی را دست کم می‌گیریم.
وی با انتقاد از زمان بازی‌ها در این تورنمنت گفت: بازیما برابر بلغارستان ساعت ۱ یود که متاسفانه ساعت ۸ برای ما تمرین گذاشته اند که ایناصلا خوب نیست. به هرحال باید خودمان را با شرایط تطبیق دهیم و تلاش مان را برای هدفی که داریم چند برابر کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار