کد خبر: 966215
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: ارتقای ناوگان حمل و نقل عمومی نیازمند حمایت‌های فرابخشی است چرا که شهرداری‌ها با تنگناهای مالی متعددی روبرو هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلانی از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در سی و ششمین مجمع عمومی عادی سالیانه تاکسیرانی‌های شهری کشور در فرهنگسرای بانوان اردبیل اظهار کرد: ما از نزدیک مشکلات و مسایل رانندگان شهری را درک می‌کنیم اما بر این باوریم اگر همت و تلاش این رانندگان در سطح شهر نباشد ما با مشکلات کلانی در حمل و نقل عمومی و ترافیک در سطح شهر مواجه خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه رعایت شان و احترام رانندگان تاکسی و تاکسیداران برای ما مهمترین مقوله است، خاطرنشان کرد: تاکسیداران در اردبیل با مشکلات متعددی از جمله عدم تامین منابع مالی برای نوسازی ناوگان خود مواجه هستند که در این میان پیش قدمی بانک‌ها برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ضروری و مهم به نظر می‌رسد.

شهردار اردبیل تورم در بازار خودرو و تامین نیازهای اولیه تاکسی‌ها از جمله لاستیک را یادآور شد و بیان کرد: ما در ماه‌های اخیر شاهد بروز این مشکلات در اردبیل بودیم که امیدواریم با توجه به این تنگناهای اقتصادی که گذران زندگی را برای رانندگان تاکسی مشکل کرده است، بانک‌ها با ورود تخصصی نسبت به تسهیل امور رانندگان و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تلاش مضاعفی را از خود نشان دهند.

لطف‌اللهیان با اشاره به اینکه ورود بانک‌ها برای برخورداری از تسهیلات داخلی و ارتقای مدیریت شهری لازم و ضروری است، تصریح کرد: ما در شهرداری خدمات متنوعی را به همشهریان ارائه می‌دهیم و انتظار داریم در کنار 300 خدمتی که شهروندان از شهرداری دریافت می‌کنند سایر نهادهای تسهیل‌گر نیز در کنار شهرداری بوده و در بهبود عملکرد تاکسیداران سهیم باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر