کد خبر: 966187
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
رئیس هیأت فوتبال کردستان
رئیس هیأت فوتبال کردستان گفت: تیم فوتبال بانوان کردستان در دوره جدید لیگ برتر حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، رضا رحمانی در نشست خبری در  جمع خبرنگاران در سنندج  به فعالیت‌ چهار ساله هیأت کنونی فوتبال استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت تمام انرژی خود را روی فوتبال پایه گذاشته‌ایم.

وی نبود حامی و اسپانسر را یکی از موانع و مشکلات فوتبال استان عنوان کرد و گفت: با توجه به نبودن حامی مالی به سختی در رده‌های بزرگسالان می‌توانیم تیم‌داری کنیم، به همین دلیل بیشترین تمرکز ما روی تیم‌های پایه است.

رئیس هیأت فوتبال کردستان خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی‌ها در فعالیت‌های هیأت فوتبال از دیگر اولویت‌های ما بوده است، هیئت کمترین بایگانی و نظم و ترتیب را در گذشته داشته است از این رو تلاش کردیم کمیته‌ها را سر و سامان دهیم.

رحمانی با بیان اینکه یکی از پرحاشیه‌ترین کمیته‌ها در هیأت فوتبال را کمیته‌های داوری دانست و اذعان داشت: در راستای ساماندهی کمیته‌ها اقدامات خاصی انجام شده که بسیار امیدوار کننده است.

وی در ادامه به شروط قبولی حمایت از تیم‌های فوتبال استان هم گریزی زد و گفت: یکی از شروط قبول حمایت از تیم‌ها برگزاری بازی‌های تیم در استان و انجام تمرین‌ها در تهران است.

وی اذعان داشت:  شرکت راه‌یاب ملل به عنوان یکی از حامیان مالی تیم بانوان در گذشته نسبت به تامین البسه باشگاه آذرخش قول مساعد داده است.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال بانوان کردستان در دوره جدید لیگ برتر حضور خواهد داشت، عنوان کرد: با حمایت اداره ورزش و جوانان و استانداری و یا با حمایت‌ باشگاه آذرخش تیم فوتبال بانوان کردستان در دوره جدید لیگ برتر حضور خواهد داشت.

رئیس هیأت فوتبال کردستان اضافه کرد: با توجه به استعدادهای استان و همچنین وجود باشگاه‌ها فعال حمایت از رشته فوتسال هم در اولویت هیأت فوتبال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سقف لیگ برتر در رده سنی پایه را ۶ تیم در نظر گرفته‌ایم، عنوان کرد: تمام توان خود را برای ارتقا و حمایت از فعالین این رشته ورزشی بکار گرفته‌ایم و امیدواریم شاهد اتفاقات خوب در این حوزه باشیم.

رحمانی به شرایط نامناسب زمین‌های چمن در استان هم گریزی زد و خاطرنشان کرد: تنها دو نفر برای ساخت چمن مصنوعی زمین استقلال اعلام آمادگی کرده بودند که طبق قانون باید سه متقاضی در مزایده شرکت می‌کردند، که البته در حال حاضر با شرکت یک نفر هم اجرای طرح به پیمانکار واگذار می‌شود.

به گفته رئیس هیأت فوتبال کردستان، چمن‌های استقلال و ملک‌نیا نیز با توجه به پیشرفت فیزیکی و به زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر