کد خبر: 966063
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
سرپرست تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در پایان اردوی این تیم برای حضور در رقابت‌های جهانی به تشریح آخرین وضعیت اردونشینان و برنامه‌های پیش رو پرداخت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: هادی حبیبی در پایان اردوی تیم ملی کشتی آزاد و در تشریح آخرین وضعیت این تیم تا حضور رقابت‌های جهانی به خبرنگار مهر گفت: اردوی اخیر ما روز گذشته پایان یافت که بچه‌ها طبق برنامه باید استراحتی کوتاه را پشت سر گذاشته و از روز ۳۰ مرداد ماه وارد دور جدیدی از تمرینات شوند. اردوی بعدی طبق برنامه تا روز ۱۰ شهریور ماه پیگیری می‌شود و آزادکاران بعد از مرخصی چند روزه دوباره از روز ۱۴ شهریور ماه به اردو باز می‌گردند تا آخرین تمرینات خود تا حضور در رقابت‌های جهانی را پشت سر بگذارند.

وی تصریح کرد: تمرینات آزادکاران در این دو اردوی پیش رو از فشار بالایی برخوردار خواهد بود که طبیعتا تا زمان اعزام به رقابت‌های جهانی از حجم این فشار کم شده و بچه‌ها تمرینات نهایی برای حضور در وزن کشی و مسابقات را در دستور کار قرار می‌دهند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت حسن یزدانی هم گفت: یزدانی در روز‌های پایان اردوی اخیر در حین تمرین دچار پارگی از ناحیه چانه شد که در اثر برخورد سر حریف به صورت او بوجود آمد. بلافاصله چانه او بخیه زده شد که البته وی نیز دوباره با همان وضعیت تمریناتش را ادامه داد. وی تمریناتش را همچنان با شکل و برنامه خاص و سبک‌تر ادامه می‌دهد، اما باید همچنان احتیاط کند تا وضعیتش وخیم نشود. بطور کلی مصدومیت در حین تمرینات بسیار عادی است، اما باید به خوبی کنترل و درمان شود.

حبیبی در پایان اظهار داشت: ما تا زمان حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان دو اردوی دیگر پیش رو داریم که کادر فنی و کشتی گیران به خوبی به زمان باقیمانده تا مسابقات توجه دارند و هر کدام بنا به وظایف و مسئولیت‌های خودشان در حال تلاش و تمرین هستند.

رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و گزینشی المپیک روز‌های ۲۷ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار