کد خبر: 966048
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
قدرت موشکی ما تبدیل به یک دردبزرگ برای استکبار و صهیونیسم شده است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: دستاوردهای آزادگان از دوران اسارت گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در دیدار با جمعی از آزادگان سرافراز استان، به مناسبت ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با اشاره به اینکه، آزاده‌های ما فرهنگ انسان‌ساز دوره اسارت را تجربه کرده‌اند، از این رو گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: امروز ملت بزرگ ما قدردان زحمات و تلاش‌های شما عزیزان هستند. 

وی با بیان اینکه باید همیشه با فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت مانوس باشیم تا در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستیم، خاطرنشان ساخت: حماسه شما آزادگان حماسه‌ای است که هرگز فراموش نمی‌شود مخصوصاً حماسه‌ای که در خانه دشمن و در مقابل دشمن مقاومت کرده و زیر شدیدترین شکنجه‌های روحی مقابلشان ایستادید و حتی نقطه مثبتی نسبت به دشمن نشان ندادید که این کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است. 

امام جمعه تبریز با بیان اینکه، باید تمام مسوولان در قبال ایثارگری‌های شما آزادگان، ایثارگران و شهدا احساس وظیفه کنند، تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات شما یکی از چالش‌های جدی است که باید به آن توجه شود و دست‌اندرکاران دولت به فکر تمامی مشکلات شما بوده و برای رفع آنها قدم‌های مثبتی بردارند. 

آل‌هاشم، اضافه کرد: باید بنیاد شهید، امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای ثبت وقایع اسارت و خاطرات اسارت شما عزیزان نیز تلاش کند که یکی از بهترین منبع‌ها برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان امروز است. 

وی در بخش دیگری از سخنان با تاکید بر اینکه اولین وظیفه ما این است که کشور را از هر جهت قدرتمند کنیم، گفت: دشمن از دست‌اندازی به کشور ما مایوس شده و همانطور که مشاهده می‌کنید بعد از ساقط کردن پهپاد آمریکایی با وجود آن همه قلدری چگونه عقب‌نشینی کردند، چراکه قدرت موشکی ما تبدیل به یک درد بزرگ برای استکبار و صهیونیسم شده است.

امام جمعه تبریز، اسلام را پشتیبان انقلاب اسلامی و رزمندگان آن برشمرد و اضافه کرد: درود خدا به روح بلند شهید ابوترابی که اسوه و الگوی مردانگی بود که در دوران اسارت مردانه و جانانه در برابر دشمن ایستاد و همیشه بر کرامت انسانی تاکید می‌کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر