کد خبر: 966017
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
سرپرست گازرسانی به صنایع و مجتمع‌های مسکونی شرکت گاز استان کردستان گفت: در سال 98 تا امروز به 34 واحد صنعتی گازرسانی انجام داده‌ایم اما طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این رقم تا پایان هفته دولت به 80 واحد صنعتی می‌رسد.

برهان فهری در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج اظهار داشت: در سال 95 طبق مصوبه‌ای که شورای اقتصاد ابلاغ کرد ظرفیتی ایجاد شد که شرکت گاز با هزینه خود تا درب واحدهای تولیدی و صنعتی خط اختصاصی گاز ایجاد کند البته این قانون یکسری شرط و شروط دارد از جمله اینکه آن واحدها باید براساس لیستی که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ارائه می‌دهد در سه سال گذشته از سوخت مایع استفاده کرده باشد.

سرپرست گازرسانی به صنایع و مجتمع‌های مسکونی شرکت گاز استان کردستان افزود: براساس این مصوبه شورای اقتصاد، 1034 واحد صنعتی در استان کردستان شناسایی شده است که از این تعداد تا امروز به 340 واحد گاز رسانی انجام شده است و علمک گاز را جلوی درب واحدهای تولیدی بردیم.

وی ادامه داد: از یک هزار و 34 واحد صنعتی در استان کردستان به 694 واحد صنعتی گازرسانی انجام نشده است البته از این تعداد 350 واحد آن واحدهای کوچک که بیشتر دامداری هستند را تشکیل می‌دهند و برای بقیه واحدها هم که 344 واحد است برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده و در آینده براساس اولویت گازرسانی به این تعداد هم انجام می‌شود.

فهری تصریح کرد: تا قبل از سال 95 تعداد 99 واحد صنعتی، در سال 95 تعداد 30 واحد، در سال 96 تعداد 83 واحد و در سال 97 تعداد 94 واحد صنعتی را در استان کردستان گازرسانی کرده‌ایم.

وی یادآور شد: البته در سال 98 تا امروز به 34 واحد صنعتی گازرسانی انجام داده‌ایم اما طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این رقم تا پایان هفته دولت به 80 واحد صنعتی می‌رسد.

انتهای پیام/2330/83

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر