کد خبر: 965954
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
از امکانات هوشمند این خودرو می‌توان به دستیار رانندگی هوشمند، کنترل دمای خودکار، سیستم نمایش فشار باد لاستیک ها، دوربین دید عقب، هشدار رانندگی بین خطوط و نمایشگر نقاط کور دید راننده اشاره کرد.
سرویس دانش و دانشگاه جوان آنلاین: نام موریس گاراژ با رودستر‌های اسپرت و سابقه‌ای از ۱۹۲۴ میلادی، شناخته می‌شود. این کمپانی که با لوگوی مشهور "MG" محصولاتش را روانه بازار می‌کند از زمان تاسیس تا کنون حدود ۱۰ بار تغییر مالکیت را پشت سر گذاشته تا آنکه از سال ۲۰۰۵ به عنوان بخشی از گروه خودروسازی سایک موتور چین فعالیت خود را ادامه می‌دهد. ام جی انواع سدان، شاسی بلند و کوپه را نیز در گروه تولیدی خود دارد، اما اخیرا رونمایی از یک پیکاپ با لوگوی ام جی در تایلند خبر از تغییرات جدید در کاتالوگ فروش این کمپانی می‌دهد.
وانت
ام جی از سال ۲۰۱۴ تولید محصولات خود را در تایلند آغاز کرده است. تایلند دومین کشوری است که خط تولید یک برند چینی در آن فعال است. سایک موتور در سال ۲۰۱۷ یک کارخانه متعلق به جنرال موتورز در هند را نیز خریداری کرده و بخشی از تولید خود را به آنجا منتقل کرده است.
وانت
پیکاپ جدید ام جی با نام اکستندر روانه بازار می‌شود و همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید یک خودروی خوش ساخت با ظاهری مناسب به نظر می‌رسد که با این شرایط می‌تواند در جلب نظر مشتریان نیز موفق باشد.
وانت
البته برچسب قیمت جذاب اکستندر نیز به عنوان یکی از فاکتور‌های مهم در موفقیت فروش آن مطرح است. این محصول (یک و نیم کابین) ۵۴۹۰۰۰ بات تایلند یعنی چیزی حدود ۱۸۰۰۰ دلار قیمت گذاری شده است. برای مدل گرند (دوکابین) که برترین تیپ این وانت محسوب می‌شود و مواد به کار رفته در تولید تجهیزات کابین آن نیز کیفیت بالاتری دارد قیمتی حدود ۳۴ هزار دلار مشخص شده است.
وانت
پیکاپ ام جی طراحی حجیم و جذابی در نمای جلو دارد، اما این طراحی یک امتیاز انحصاری برای ام جی نیست و آنرا باید یک ویرایش جدید از وانت مکسوس تی ۷۰ دانست که این برند نیز در گروه سایک موتور فعالیت دارد.
وانت
 
وانت
 
وانت
 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر